مسئول بسیج رسانه گفت: سکوت در مقابل جنایت رژیم کودکش آل سعود علیه ملت یمن، همدستی و همراهی با آنها در قتل عام هزاران نفر از مردم بی‌گناه است.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۷۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش بسیج، مسعود بصیری با اشاره به جنایت اخیر رژیم آل سعود در یمن اظهار کرد: جنایت متجاوزان سعودی در محله «الرقاص» صنعا و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و روزه‌دار یمنی بار دیگر نشان داد که این رژیم به هیچ یکی از قوانین بین‌المللی و حقوق انسانی پایند نیست و برخلاف ادعاهای اسلام‌گرایانه خود حتی حرمت ماه مبارک رمضان را نیز برای خون‌ریزی و جنایت مراعات نمی‌کند.
وی بیان کرد: این جنایت نشان‌گر ضعف و ورشکستگی نیروهای متجاوز سعودی در برابر ارتش یمن و انصارالله بود و متجاوزان در پاسخ به بمباران تأسیسات نفتی عربستان زنان و کودکان را به خاک خون کشیدند تا سقوط اخلاقی و انسانی خود را به جهانیان نشان دهند.
مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: ائتلاف ضدیمنی حالا که خود را در مقابله با رزمندگان یمنی ناتوان می‌بینند به قتل عام کودکان روی آورده‌ است تا به زعم خود شکست‌هایش را جبران کند.
وی خاطرنشان کرد: با اینکه بمباران و کشتار مردم یمن بارها و بارها صورت گرفته است اما شاهد سکوت مرگبار نهادهای حقوق بشری و سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این ددمنشی‌ها هستیم، این نهادها به خاطر دلارهای نفتی سعودی‌ها چشم خود را بر حقیقت بسته‌اند و عامل جسورتر شدن متجاوزان به یمن شده‌اند.
بصیری در پایان با بیان اینکه سکوت در مقابل جنایت رژیم کودکش آل سعود علیه ملت یمن، همدستی و همراهی با آنها در قتل عام هزاران نفر از مردم بی‌گناه است، متذکر شد: خبرنگاران باید در تمام جهان به انعکاس کامل این جنایت سبوعانه و ضدانسانی بپردازند تا با فشار افکار عمومی جلوی این رفتار وحشیانه گرفته شود.

ارسال نظرات