خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در نشست هم اندیشی ارکان مساجد طرح شهید بهنام محمدی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان از حضور هیات امناهای مساجد، فرمانده پایگاههای مقاومت بسیج ، سرگروه های تربیتی و امام جماعت های مساجد با معرفی اهداف واجرای عملی مراحل طرح تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۱۳۹۶۷۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: یکی از برنامه خوب جامع که همواره مورد نظر مقام معظم رهبری هست طرح تاثیرگذار شهید بهنام محمدی در حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده هندیجان است که در نشست هم اندیشی ارکان مساجد بصورت مفید اهداف مهم این طرح مطرح شد.

وی افزود: جذب جوانان و نوجوانان با استعداد در مراحل از پیش مشخص شده در طرح شهید بهنام محمدی از جمله اهداف مهم است که در گام های مرحله ایی انجام گرفته که شامل برنامه های فرهنگی با حفظ تداوم دستاورد های انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدااست.

وی با آسیب شناسی مساجد در هندیجان گفت: با اهمیت به جوانان در کنار امام جماعت ها و هیات امناهای مساجد و فرمانده پایگاه ها می توان به راحتی آسیب ها و معضلات را شناسایی و با یک حرکتی جهادی و انقلابی در رفع مشکلات تلاش های دوچندانی انجام داد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: طرح شهید بهنام محمدی در سه مرحله مد نظر است اولی خانه دومی مدرسه و سومی مسجد است که داری ۵ هدف مهم همراه با برنامه ریزی علمی و تخصصی بوده است.

وی بااشاره به مراحل انجام شده طرح شهید بهنام محمدی در هندیجان بیان کرد : در مرحله اول ۱۵۰نفر دانش اموز عضو بسیج در مدرسه شدند ودر مرحله دوم ۱۰۰نفر فعال در بسیج مدارس معرفی شد و در مرحله سوم ۵۰نفر و در مرحله چهارم ۲۰نفر دانش آموز بسیجی نخبه تحویل بسیج دانش آموزی مساجد شده اند که در گروههای حلقه های صالحین شرکت و مشغول به فعالیت شده اند.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد تصریح کرد: در سیل های اخیر ۲۵استان که ۶ استان مستقیم در گیر کار و فعالیت بودند کمک های جوانان انقلابی موجب شد خیلی کمک رسانی ها با سرعت بهتر انجام بگیرد که همه اینها تربیت یافته بسیج و مساجد و پایگاههای مقاومت بوده اند.

 

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت : طرح شهید بهنام محمدی در هندیجان به همراه کارهای تحقیق شده علمی در تمام زمینه ها طی مراحلی در حال انجام است که تا کنون مفید و تاثیر گذار بوده و جوانان و نوجوانان دانش آموز مدارس با بهترین روش در حال بهره برداری خوب هستند ‌.

وی افزود : وجود ارکان مساجد در کنار دانش آموزان بسیجی مدارس موجب پیشرفت طرح های شهید بهنام محمدی در هندیجان هست که می توان در کارها و برنامه ها استفاده نمود.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت: کارهای بصیرتی و فرهنگی در توانمند سازی برنامه های عملی با تشکیل حلقات صالحین همراه با اردوهای فرهنگی می توان بهترین استفاده ها را برد و به دیگران منتقل نمود .

 

تهیه لوازم سرمایشی باهمت جوانان بسیجی هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با همت بسیجیان و مشارکت خیرین و جمعی ازجوانان هیات های مذهبی هندیجان در یک اقدامی خداپسندانه و بصورت خودجوش برای افراد نیازمند لوازم سرمایشی در ماه مبارک رمضان تهیه و اهداء می نمایند .

 

جمعی از جوانان بسیجی پایگاههای مقاومت بسیج ، خیرین و هیات های مذهبی با شناسایی افراد محروم شهرستان هندیجان که بنا به شرایط هوای گرم کنونی اقدام به تهیه لوازم سرمایشی شامل کولر نمودند که در این کار خداپسندانه جوانان بصورت خودجوش اقدام به این کار زدند .

 جوانان بسیجی و هیئتی پس از یک نشست صمیمی و با غیرت بی مثال خود شروع به جمع کردن کمکهای نقدی شدند که حدود ۳میلیون تومان جمع و یک دستگاه کولر گازی در حد نو خریداری و به یکی از خانواده محروم و بی بضاعت اهداء نمودند در این امر خداپسندانه هیات های محبین الزهرا (س)، الکرار ودیگر هیات مذهبی همکاری داشتند.

در ادامه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، این روزها حال و هوای هندیجان، رمضانی شده که پیر و جوان ، مرد و زن همگی پای کار آمده و به همشهریان خود برای راحتی زندگی نیازمندان کمک رسانی دارند.

جوانان بسیجی پایگاههای مقاومت بسیج شهری وروستایی شهرستان هندیجان بصورت منظم در مراسمات ماه مبارک رمضان شامل محفل انس با قرآن، درس های اخلاقی ، نهج البلاغه، دعاهای ماه رمضان و سخنرانی حضوری پر شور و فعال دارند.

پایگاههای مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان هندیجان با برنامه ریزی همانند سال های گذشته جلسات قرائت قرآن و آموزش قرآن به همراه افطاری را در مساجد مربوطه به پایگاهها به گرمی انجام می دهند که تا کنون مورد استقبال قرار گرفته است.

در ایام ماه مبارک رمضان به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج هندیجان مسابقات ورزشی از جمله فوتسال به همراه فوتبال و والیبال در حال اجرا هستند که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و حضور بسیجیان در این برنامه های ورزشی قابل تحسین است.

در ادامه گزارش، مسئول تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان، از حضور بسیحیان ورزشکار در برنامه های ورزشی جام رمضان که باکیفیت خوبی در پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری در حال انجام است تقدیر و تشکر نمود .

 

رضا آباد مسئول تربیت ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد: جوانان بسیجی در اکثر برنامه های ورزشی پیش قدم و موفق هستند ودر مناسبات مختلف از جمله ماه مبارک رمضان مسابقات خوبی در اکثر رشته های ورزشی را برپا می کنند که این گونه برنامه ها و حضورها با ارزش و مورد تقدیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها