عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به قشلاق امیر خانلوی شهرستان اصلاندوز توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۰۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری امروز در بازدید از اجرای پروژه آبرسانی به قشلاق امیرخانلو گفت:این پروژه در راستای محرومیت زدایی به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی ناحیه عشایری و آب و فاضلاب روستایی شهرستان پارس آباد و ادارات ذی ربط با حضور گروههای جهادی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیتهای بسیج در راستای خدمت رسانی به محرومان و رفع مشکلات روستاییان است افزود:بسيج سازندگی سپاه ناحيه عشایری با بكار بستن تمامی نيروهای جهادی و امكانات خود تلاش چشمگيری در جهت محروميت زدايی از روستاهای شهرستان اصلاندوز انجام می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری محرومیت زدایی را محور اصلی فعالیتهای بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت:در فعالیتهای بسیج سازندگی محرومیت زدایی یک اصل است و بیشترین حوزه کاری این نهاد روستاهای محروم در عرصه های مختلف هستند.

حسین زاده ضمن قدردانی از تمامی مسئولان ذی ربط بخصوص اداره آب روستایی شهرستان پارس آباد و شهرداری اصلاندوز به لحاظ مساعدت و همکاری با سپاه ناحیه عشایری در اجرای پروژه آبرسانی به قشلاق امیرخانلو، اظهار امیدواری کرد که با پایان این عملیات بلافاصله اجرای لوله کشی به منازل خانوارهای قشلاق نیز آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظرات