به دبیری بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد؛
اولین جلسه کارگروه نقش آفرینی تخصصی اقشار با حضور مسئولین اقشار سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۰۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اولین نشست متخصصین اقشار تحت عنوان کارگروه نقش آفرینی تخصصی اقشار با دبیری بسیج اساتید استان و حضور بسیج مستضعفین در سالن جلسات دانشکده فنی حرفه‌ای پسران شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید و دبیر این کارگروه ، هدف کلی از تشکیل این کارگروه را تقویت توان ستادی رده‌های استانی، هماهنگی، هم‌افزایی، تعاملات با دستگاه‌ها، ظرفیت سازی و نقش آفرینی و تحقق منویات ولایت  معرفی کرده و مهم‌ترین مأموریت تخصصی اقشار مختلف در کارگروه را آسیب شناسی و احصاء مسائل اساسی برای تولید ایده و طرح دانست.

ایشان از مسئولیت اقشار خواهان استفاده از نظرات صاحب نظران و نخبگان علمی و تخصصی و تجربی چه در داخل و چه در خارج از سازمان پیرامون موضوعات کاگروه شد و نقشه راه این کارگروه را بیانیه گام دوم انقلاب با تعیین الویت مسائل اساسی انقلاب دانسته و لازمه دستیابی به اهداف را عملیاتی نمودن و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در این بیانیه دانست.

در آخر مسئولین اقشار به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل اساسی خود پرداخته و شبکه سازی و مطالبه‌گری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب را مأموریت اصلی در این کارگروه معرفی کردند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات