خبرهای داغ:
با حضور محمدمهدی روستا مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از هادی غضنفری مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه با اهدای لوح و هدیه، تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۲۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، بر اساس نظارت و ارزیابی های صورت گرفته بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون از میان بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان در سال 97 موفق به کسب عنوان «رده برتر بسیج دانشجویی» شد و به همین جهت با حضور محمدمهدی روستا مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از هادی غضنفری مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه با اهدای لوح و هدیه، تجلیل به عمل آمد.

پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز در میان پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاههای این شهرستان رتبه نخست را از آن خود کرد و از خانم زهرا رئوف مسئول بسیج دانشجویی این دانشکده مورد تقدیر قرار گرفت.

شایان باذلی مسئول بسیج دانشجویی حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز به عنوان «بسیجی نمونه» انتخاب و از تلاش های او تجلیل به عمل آمد.

این ارزشیابی بر اساس عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در جذب، شبکه سازی و سازماندهی دانشجویان، فعالیت های آزاداندیشی، مطالبه گری تخصصی، حضور در فضای مجازی، یادواره های شهدا و راهیان نور، حرکت های جهادی و محرومیت زدایی در سال 1397 صورت گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها