در جلسه هدایت سیاسی کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی مطرح شد:
کارشناس مسائل سیاسی مشکلات اقتصادی به وجودآمده در کشور را ناشی از نبود تفکر انقلابی دانست و بیان نمود مسئولین با تمرکز بر ظرفیتهای داخل کشوروعدم امید به کشور های غربی می توانند بر مشکلات فائق آیند.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۷۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ کارشناس مسائل سیاسی در جلسه هدایت سیاسی کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی مشکلات اقتصادی به وجودآمده در کشور را ناشی از نبود تفکر انقلابی دانست و بیان نمود مسئولین با تمرکز بر ظرفیتهای داخل کشوروعدم امید به کشور های غربی می توانند بر مشکلات فائق آیند.
گلزار با بیان اینکه با بررسی تاریخ 150ساله کشور متوجه می شویم که در طول چهل ساله انقلاب اسلامی چه دستاوردهای بزرگی داشته ایم و مشکلات اقتصادی اکنون، در برابراین دستاوردها بسیار ناچیز است و با امید به خدا و عدم امید به غرب می توانیم به پیشرفت و توسعه اسلامی مد نظرخود دست یابیم.
وی با مرور حوادث انقلاب اسلامی تاکنون خاطرنشان کرد در طول این چهل سال همواره قدرت خداوند متعال را در پیشبرد انقلاب اسلامی ،چه در نابودی نظام شاهنشاهی واستقرار نظام اسلامی ،حادثه طبس،پیروزی در جنگ تحمیلی در برابر شرق و غرب وهمچنین پیشرفت در زمینه های مختلف مشاهده نموده ایم که همه اینها ناشی از ایمان ملت ایران به خداوند و حفظ معنویت بوده است.
کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: آمریکا در طول تاریخ خود هیچ گاه منفعتی برای کشور ما نداشته و این در تاریخ رابطه 60 ساله آمریکا با کشور ما به خوبی معلوم است، از جمله کودتای 28 مرداد که نتیجه اعتماد دکتر مصدق به آمریکا بود و اکنون زمان آن فرا رسیده مسئولان با نگاه به سوابق آمریکا به خصوص در موضوع برجام از آمریکا و غرب قطع امید کنند.
این کارشناس سیاسی هچنین در مورد تهدید های اخیر آمریکا مبنی بر حمله به ایران ،آن را یک نمایش صرفا سیاسی توسط دولتمردان آمریکا جهت نشان دادن هیمنه پوشالی خود در دنیا دانست و افزود با نگاه به تاریخ جنگهای آمریکا همچون ویتنام و عراق متوجه می شویم این تهدیدات آمریکا طبل توخالی ای بیش نیست و آمریکا بسیار ضعیف تر از آن است که بتواند به ایران مقتدر اسلامی حمله کند.
گلزار در پایان بر مطالعه وصیت نامه ی سیاسی الهی امام خمینی و قانون اساسی تاکید نمود و آنها را منبعی مفید برای افزایش بینش سیاسی و نقشه راهی برای پیش بردن اهداف انقلاب اسلامی دانست.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات