رئیس دانشگاه خوارزمی کرج گفت: زمان جنگ تمام اهداف دشمن بسیج شده بود تا اجازه ندهد این انقلاب دوام‌ پیدا کند اما با فتح خرمشهر بر تمام سناریوهای دشمن‌ مهر بطلان خورد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۷۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر حبیبی  رئیس دانشگاه خوارزمی کرج در ویژه برنامه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، گفت: انقلاب زمانی رخ داد که شعارهای دفاع از حق گوش آحاد جامعه را پر کرده بود و نهادها و تشکل های مدافع نظام سرمایه داری سردمدار بودند و تمام ابعاد زندگی جامعه را در اختیار داشتند.

فتح خرمشهر بر سناریوهای دشمن‌ مهر بطلان زد

رئیس دانشگاه خوارزمی کرج بیان کرد: آن دسته از افرادی که از امیال خود و خواسته های خانواده هایشان گذشتند در جهت بارور کردن درخت انقلاب پا به عرصه ایثار گذاشتند و اوج ولایتمداری ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ ظاهر شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر نماد یکی از عملیات ها و مبارزات نظامی ما در مقابل حزب بعث عراق بود که اجازه نداد شعاری که دشمن برای اشغال ایران سر داده بود محقق شود.

رئیس دانشگاه خوارزمی کرج ادامه داد: آن زمان تمام اهداف دشمن در سیستم‌ استکباری علیه ملت ایران بسیج شده بود تا اجازه ندهد این انقلاب دوام‌ پیدا کند اما با فتح خرمشهر بر تمام سناریوهای دشمن‌ مهر بطلان خورد.

ارسال نظرات