رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال تخریب باورهای دینی جامعه اسلامی هستند گفت : سپاه و بسیج به عنوان مدافعان و بازوان انقلاب اسلامی کارهای خوب و ارزشمند و جامعی جهت مقابله با این نقشه‌های دشمن صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۹۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در مراسم اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی  با موضوع « مفهوم آزادی عقیده» اثر شهید مطهری که به همت بسیج رسانه برگزار شد ، اظهار داشت :سازمان بسیج رسانه استان البرز در راستای گرامیداشت هفته عقیدتی در بسیج، شهادت شهید مطهری و روز معلم، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای بسیج رسانه نمود.

دشمنان انقلاب به دنبال تخریب باورهای دینی جامعه اسلامی هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با تاکید بر مطالعه کتب شهید مطهری و ترویج تفکر این معلم بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ما به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند و با مبارزه با روحیه انقلابی به ترویج بی تفاوتی در جوامع اسلامی کمک می‌کنند.

وی ابراز کرد:‌ دشمنان انقلاب دائماً به دنبال تخریب و مسخ باورهای دینی ما در جامعه اسلامی هستند و تمام سعی و تلاششان این است که روزی به این هدف برسند؛ لذا در سپاه و بسیج به عنوان مدافعان و بازوان انقلاب اسلامی کارهای خوب و ارزشمند و جامعی جهت مقابله با این نقشه‌های دشمن صورت می‌گیرد.

دشمنان انقلاب به دنبال تخریب باورهای دینی جامعه اسلامی هستند

این مسئول در پایان گفت: در راستای کمک به معرفی بیشتر افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری، مسابقه کتابخوانی با موضوع « مفهوم آزادی عقیده» که بخشی از کتاب آینده انقلاب اسلامی است، ویژه اعضای بسیج رسانه برگزار شده بود، طی مراسمی جوایز برگزیدگان در سپاه استان اهدا شد.

دشمنان انقلاب به دنبال تخریب باورهای دینی جامعه اسلامی هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها