خبرهای داغ:
به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، دومین نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۷۹۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات و به همت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود، دومین نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شاهرود به میزبانی تالار ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این نشست که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار حضور داشتند، عباس اعتماد دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شاهرود در سخنانی با تبریک این هفته با بیان اینکه هفته روابط عمومی فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی بعنوان هنر هشتم مورد مداقه و تامل بیشتر قرارگیرد افزود: نقش هنرمندانه روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک سازمان نقشی قابل توجه و به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی نقشی تاثیرگذار است.
وی گفت: روابط عمومی ها بازوان قدرتمند هر سازمان برای نشان دادن فعالیت ها و کارکرد آن سازمان به جامعه است و در این راستا خبرنگاران و اصحاب رسانه نقطه اتصال این امر هستند که باید از وجود این قشر مهم جامعه در این راستا بهره برد.
عضو هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان سمنان تصریح کرد: ارتباط روابط عمومی ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شناساندن اقدامات سازمان ها به جامعه بسیار مهم است و باید تلاش کرد تا ارتباط دو سویه بین روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در تحقق اهداف روابط عموم ها محقق شود.
در این نشست به نمایندگی از اصحاب رسانه و خبرنگاران، رضائیان، خواجوی، جلالی، سروش و عابدینی به ارائه نقطه نظرات خود در ارتباط با همکاری دو سویه روابط عمومی ها و خبرنگاران پرداختند و مطالبات خود را از روابط عمومی ها بیان کرد و عربحجی به نمایندگی از مدیران روابط عمومی ها به بیان دیدگاه ها و دغدغه های روابط عمومی ها پرداخت.
در این نشست احمد خرم معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهرود در سخنانی بر ایجاد رابطه دوسویه بین خبرنگاران و روابط عمومی ها تاکید و از همه مدیران روابط عمومی ها خواست تا نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را جدی گرفته و همکاری لازم را با این عزیزان داشته باشند.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود محمدکرم محمدی نیز در این نشست بر قداست قلم و اهمیت آن در جامعه و تاثیر خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید و بر تعامل روابط عمومی ها با اصحاب و رسانه با خبرنگاران تصریح کرد.
در پایان این نشست از مدیران روابط عمومی های شهرستان شاهرود تجلیل شد که در این میان از مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شاهرود و همکاران وی نیز با اهدا لوح، تقدیر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها