خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

20 عنوان برنامه فرهنگی، عقیدتی و ورزشی در مناطق مختلف آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 20 عنوان برنامه در مناطق مختلف آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۲۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلیل وحیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در مناطق مختلف آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نشست‌های مختلف با محوریت اهمیت رسانه در دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه، پیشکسوتان و اقشار 22 گانه بسیج را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این رویداد در روز نخست که به عنوان روز رسانه، دفاع مقدس و مقاومت نام گذاری شده است با محوریت بازخوانی کارکرد رسانه در آن ایام برگزار خواهد شد.

وحیدی حضور پرشور در نماز جمعه، عطرافشانی مزار شهداء، نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان، برپایی صبحگاه مشترک با هدف نمایش وحدت نیروهای مسلح، برگزاری یادواره 43 شهید ارومیه، مراسم احیای شب‌های قدر در مزار شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات رالی جانبازان با هماهنگی 3 دستگاه اجرایی، برگزاری 11 عنوان برنامه محله محور در مساجد و محلات را مورد اشاره قرار داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی برای همیشه در ذهن ملت ما ثبت شده است، اظهار کرد: این ایام یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار