رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی:

باید به ترویج معارف قرآن به اشکال مختلف کمک کرد

نماینده مردم مشهد و رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی از غرفه بانک صادرات ایران در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نماینده مردم مشهد و رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی از غرفه بانک صادرات ایران در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

 حجت‌الاسلام نصر‌الله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک صادرات ایران، به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره و تصریح کرد: بیست‌وهفتمین نمایشگاه قرآن کریم نسبت به سال‌های گذشته هم توسعه کمی و هم توسعه کیفی داشته است. فضای پر ازدحام و شلوغ نشان می‌دهد که نمایشگاه قرآن کریم توانسته تأثیرات خوبی برای مخاطبان داشته باشد و باعث جلب نظر علاقمندان شده است.

 وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن کریم با این امکانات کم و محدودیت‌ منابعی که وجود دارد، شایسته تقدیر است، ادامه داد: خوشبختانه نمایشگاه امسال آبرومند برگزار شد و این تلاش با ارزش است. در فضای سنگینی که دشمنان ایران اسلامی در حوزه فرهنگی ایجاد کرده‌اند، پناه‌گاهی غیر از قرآن کریم نداریم که به آن پناه ببریم، بنابراین باید به ترویج معارف قرآن و انس و ارتباط با قرآن کریم به اشکال مختلف کمک کرد.

 نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به بخش بین‌الملل بیست‌وهفتمین نمایشگاه قرآن کریم اشاره کرد و افزود: امسال کشورهای مختلفی در نمایشگاه حاضر و مهمانان ویژه‌ای دعوت شده‌اند اما به نظر می‌رسد هنوز خیلی جای کار دارد که ما بتوانیم با کشورهای اسلامی یک تفاهم عمیق ریشه‌ای ایجاد کنیم چون در واقع قرآن کریم می‌تواند این ارتباطات عمیق را برای ما ایجاد بکند.

 نماینده مردم مشهد در مجلس به مشارکت بانک صادرات ایران و بخش خصوصی در حمایت از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم هم اشاره کرد و گفت: این اقدام، کاری ارزشمند است و برای بانک به عنوان مجموعه‌ای که خدمات متعدد در حوزه اقتصادی به مردم ارائه می‌دهد، برکاتی خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار