خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نخبگان برای عملیاتی شدن بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب باید وارد عمل شوند.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۴۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان انقلابی که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: نخبگان و کارشناسان برای عملیاتی کردن بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب باید با جدیت وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های سیاسی باید با محوریت افراد توانمند، متعهد و ارزشی شکل گیرد، ادامه داد: از ظرفیت‌های نهفته در بین روحانیان، اصحاب رسانه، دانشگاهیان و ... باید با جدیت استفاده شود.

این مسوول با بیان اینکه نخبگان باید برای عملیاتی کردن بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب با جدیت وارد عمل شوند تا از این رهگذر بسترهای لازم برای عمل به آنها فراهم شود، ادامه داد: بندها، موضوع‌ها و محورهای این بیانیه نیازمند واکاوی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تحلیل محورهای مهم این بیانیه امری مهم و ضروری است، اضافه کرد: این موضوع به هیچ عنوان نباید مورد غفلت قرار گیرد تا بتوانیم در گام دوم انقلاب نیز پیروز و سربلند باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صیانت از انقلاب در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: در هر شرایطی بر اساس قانون اساسی آماده دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها هستیم و در این مسیر هرگز کوتاه نمی‌آییم.

وی بر ضرورت هم‌افزایی جریان‌های ارزشی و انقلابی برای مقابله با فتنه اقتصادی دشمن، کمک به رفع مشکلات اقتصادی کشور، استفاده از ظرفیت عظیم بسیج مردمی و جهادی در بخش‌های مختلف جامعه، راه‌اندازی متینگ‌های انقلابی مطالبه‌گری در استان به‌ویژه در فضای نخبگانی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با اقدامات ضددینی و وحدت‌شکن در این حوزه و استفاده از مشاوره‌های نخبگان انقلابی در تصمیم‌گیری‌های مسئولان و مدیران تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات