خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مسئولین بسیج عشایر استان گفت: یکی از خدمات فعلی بسیج عشایر و به ویژه عشایر سنگسر کمک به زکات است
کد خبر: ۹۱۳۹۸۵۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان آیت الله شاهچراغی در دیدار با مسئول بسیج عشایر استان سمنان ضمن گرامیداشت روز عشایر و همچنین میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در زیارت امام حسن (ع) از بیش از ۳۰ خصلت ایشان نام برده شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره بر سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: عشایر ذخایر و افتخار کشور هستند، ادامه داد: عشایر کمک‌های زیادی به میدان جنگ در طول ۸ سال دفاع مقدس کردند و همیشه در امور خیر خوش درخشیده اند.
وی مردم عشایر سنگسر را مردمی با شهامت و شجاع دانست و افزود: مردان مهدیشهری در عملیات همانند فرد ورزشکاری که با عشق ورزش می‌کند، شجاعانه و با عشق در میدان جنگ حاضر می‌شدند و در مقابل دشمن سینه سپر می‌کردند.
آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه هر کجا بسیج وجود داشته باشد قداست بسیج نیز وجود دارد، بیان کرد: یکی از خدمات فعلی عشایر کمک به زکات است و بخش زیادی از این زکات متعلق به ایل و عشایر سنگسر می‌باشد.
امام جمعه سمنان ادامه داد: خدمت به مردم موجب افزایش اندوخته انسان در آخرت می‌شود و خیر دنیا و اخرت وابسته به کمک‌های شما است.
وی جنگ امروز را جنگ فرهنگی نامید و افزود: امروز خدمت آن هم از نوع خدمت فرهنگی یک وظیفه‌ی همگانی محسوب می‌شود؛ چرا که باید مراقب فرهنگ دیرینه کشور و انقلاب باشیم و اجازه ندهیم فرهنگ ایرانی اسلامی تحت تاثیر دسیسه‌های دشمن قرار گیرد.
وی در پایان اخلاص در عمل را از خصوصیات بارز بسیج دانست و مردم استان سمنان را به رعایت اخلاص، مناجات و نماز اول وقت دعوت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها