مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

طرح مفتاح الجنه در تبریز برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری طرح مفتاح الجنه خبر داده و گفت: این طرح با هدف دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و دلجویی عاطفی از آن ها اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۶۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

طرح مفتاح الجنه در تبریز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از ۀذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی تشریح کرد: در طرح مفتاح الجنه مدیران و روسای ادارات با همراهی مسئولان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در منازل مددجویان حضور می‌یابند و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و با کمک های مادی و معنوی نسبت به حل مشکلات اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در ماه رمضان ماه بندگی و بخشندگی، موجب ایجاد روحیه همدلی و عزم عمومی برای رفع آلام خانواده‌های نیازمند  می‌گردد.

کلامی در بیان دستاوردهای این طرح گفت: طرح مفتاح الجنه منجر به افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های محرومیت زدایی کمیته امداد می شود.

وی به جزئیات این برنامه اشاره کرده و بیان داشت: طبق روال سال های قبل، این طرح با عصر فردا(سه شنبه) ساعت 18 با حضور مسئولان اجرایی استان در محل بیت امام جمعه تبریز و با سخنرانی حجت الاسلام آل هاشم کلید خواهد خورد و سپس مسئولان استان بطور جداگانه از منازل مددجویان بازدید بعمل می آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار