معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران با اشاره به سی و هفتمین سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، از برگزاری صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۶۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرگرد علی ابراهیمی گتابی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به سی و هفتمین سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، از برگزاری صبحگاه قرانی نیروهای مسلح در مازندران خبر داد و افزود: بخاطر همزمانی و تقارن ماه ضیافت الله ماه بهار قران با سوم خردادماه ویژه برنامه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  امسال با عنوان صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح برگزار می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران در ادامه با بیان این مطلب که  روز سوم خرداد روز جمعه می باشد، تصریح کرد:  این برنامه در روز پنج شنبه دوم خردادماه از ساعت 8 صبح در حسینیه عاشقان کربلای ساری به میزبانی سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

سرگرد ابراهیمی گتابی به شرح برنامه  های صبحگاه قرآنی نیروهای مسلح پرداخت و گفت:حضور خانواده شهدایی که فرزندانشان در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نیز قاریان ملی و بین المللی قران در محفل انس با قرآن از جمله برنامه های این روز است .

سخنگوی سپاه کربلا مازندران دعوت از چهره های ماندگار دفاع مقدس را یکی دیگر از برنامه های این صبحگاه قرانی برشمرد و اضافه کرد: آقای کویتی پور که نوای ماندگارشان همچنان در اذهان مردم تداعی کننده روزهای پرافتخار دفاع مقدس است در این برنامه حضور دارد.سخنران این مراسم هم سردار سرافراز اسلام سردار کمیل کهنسال مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا مازندران در پایان تاکید کرد: سپاه برخود مکلف میداند با گرامیداشت این قبیل ایام الله به ترویج فرهنگ ولایتمداری ،مقاومت ،خودباوری دینی و ملی و حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس در جامعه بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها