جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در بقاع متبرکه مازندران

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 350 امامزاده و بقعه متبرکه مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۶۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با ما از برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 350 امامزاده و بقعه متبرکه مازندران خبر داد و افزود: توزیع سبد کالا، اجرای طرح افق ،سخنرانی، مولودی خوانی، اهدا جوایز و برپایی نمایشگاه تصویری از برنامه‌های این مراسم است. جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور اقشار مردم در بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد.

حیدری ادامه داد: همه ائمه خیرخواه مردم بودند و خداوند برای اینکه انسان‌ها را هدایت کند پیشوا و رهبر برای آنان قرارداده است و ائمه طاهرین پیشوایان دین انسانها هستند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران افزود: قرآن کریم پیامبر را به‌عنوان اسوه حسنه معرفی و ائمه معصومین مانند پیامبر الگوی تمام نما برای بشریت بوده و هر کس از آنان دور باشند گمراه خواهند شد.

وی از مهم‌ترین ویژگی‌های امام حسن مجتبی (ع) را سخاوت وجود آن امام بزرگوار برشمرد و تصریح کرد: سفره کریمانه امام حسن (ع) همیشه پهن بود و همه مردم بویژه مساکین و یتیمان از آن بهره می بردند و این سخاوت وجود باید برای همه الگو باشد. در این شب‌ها از محل موقوفات استان سفره‌های افطاری برپا می‌شود.

 انتهای  پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار