تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کلات:

عدم اشتغال و نبود شغل مناسب عمده‌ترین فساد‌ها را در جامعه به بار می‌آورد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نبود شغل مناسب برای جوانان جامعه ما می‌تواند عمده‌ترین فساد‌ها را به دنبال داشته باشد که اگر به این گونه آسیب‌ها رسیدگی نشود آفت‌های آن هیچ وقت قابل جبران نخواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۸۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجة الاسلام و المسلمین احمد مروی در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان کلات، به بررسی مشکلات عمده و پیش آمده پرداخت و بیان داشت: رحمت باران الهی علاوه بر برکات فراوان، خسارات و ویرانی‌هایی برای بیشتر نقاط کشور بوجود آورد، و جبران این خرابی‌ها و خسارت‌ها علاوه بر همت و تلاش، مطالبه گری خود آسیب دیدگان را می‌طلبد. مسئولین مربوطه در بخش‌های مختلف اداری و اجرایی موظفند تا به مشکلات پیش روی مردم توجه لازم داشته باشند.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به رؤسا و مسئولین ادارات افزود: اگر ما بخواهیم ایرانی آباد داشته باشیم باید با تمام وجود برای حل مشکلات و انجام وظایف پای کار بیایم وگرنه با فعالیت منفعلانه نمی‌شود به کشور و مردم عزیز ایران خدمت کرد.

وی در ادامه به اشتغال زایی در جامعه اشاره نمود و خاطر نشان کرد: عمده‌ترین فعالیت آستان قدس رضوی، ایجاد اشتغال در مناطق محروم خواهد بود و از مهمترین اولیت‌های این نهاد انقلابی هست و خواهد بود و نبود شغل مناسب برای جوانان جامعه ما می‌تواند عمده‌ترین فساد‌ها را به دنبال داشته باشد که اگر به این گونه آسیب‌ها رسیدگی نشود آفت‌های آن هیچ وقت قابل جبران نخواهد بود.

خادم حریم رضوی ضمن پرداختن به اشتغالزایی برای جوانان به مسئولین و دست اندرکاران توصیه کرد: برای پیشرفت جامعه توربافی یاد بدهید نه ماهی گیری و بجای ساختن سالن و مجتمع و... به اشتغال مناطق محروم و دور افتاده توجه کنید تا خود افراد محلی با داشتن شغل مناسب بتوانند سالن یا مجتمع بسازند و هیچ دردی بالاتر از بی کاری و نبود شغل در جامعه نیست پس در برای تحقق آرزو‌های جوانان همت لازم را به کار ببندید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها