دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: همضرورت جمع‌آوری دکه‌های بدون مجوز اکنون ۱۶۰ دکۀ بدون مجوز در شهر‌های استان فعالیت دارند که شهرداری باید در خصوص بررسی مجوز این دکه‌ها با این ستاد همکاری کند.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۱۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
رضایی با هشدار به فعالیت برخی مراکز درمانی ترک اعتیاد در خصوص نشر متادون افزود: اداره کل بهزیستی استان باید نظارت بیشتر و جدی تری در زمینه فعالیت این مراکز داشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم با تاکید برنظارت بر فعالیت دکه‌های سطح شهر گفت: این دکه‌ها باید با مجوز کار کنند چرا که در برخی از این دکه‌ها مشاهده می‌شود انواع مواد مخدر به فروش می‌رسد و باید با گشت ویژه فعالیت آن‌ها رصد شود.
نظری با بیان اینکه برخی خوابگاه‌های دانشجویی نیز مکانی مستعد برای اعتیاد دانشجویان شده ادامه داد: برخی خوابگاه‌های دانشجویی خود گردان که بدون مجوز هستند باید پلمپ شوند.
وی در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر هم گفت: نیروی انتظامی مکان‌هایی که در انظار مردم و به صورت دوره‌ای اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند را پاکسازی و با عاملان برخورد کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در خصوص اموال قاچاقچیان هم خواستار تصمیم گیری در خصوص مصادره و تعیین تکلیف این اموال شد.
جانشین دادستان یاسوج نیز با اشاره به اینکه بیشترین زندانیان، معتادان و عاملان مواد مخدر هستند، گفت:دستگاه‌های قضائیه با برخورد‌های سریع و نظارت جدی در همه عرصه‌های مبارزه با مواد مخدر، پیشگام است.
حجت الاسلام ادیبان با تاکید برنظارت دقیق بر خوابگاه‌های دانشجویی به ویژه خوابگاه‌های خودگردان افزود: دستگاه قضا در خصوص پلمپ خوابگاه‌های غیر مجاز و متخلف آمادگی کامل دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان هم با اشاره به اجرای ۲۴ طرح پاکسازی در استان گفت: بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میادین شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان کشف و ضبط شد و مبارزه با سوداگران مرگ با جدیت در دستور کار نیرو‌های امنیتی و انتظامی کهگیلویه وبویراحمد است.
ارسال نظرات