ستاندار در نخستین جلسته ستاد انتخابات استان بامعرفی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان اشاره به سخنان رهبری گفت: تأکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ارزش و اهمیت جایگاه رأی مردم و انتخابات نکته ای بسیار کلیدی، اساسی و مهم است، که برگرفته از مردم سالاری دینی و قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۲۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
علی محمد احمدی با بیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است افزود: مسئولان برگزاری انتخابات در فرآیند انتخابات نباید کوتاهی کنند زیر این کوتاهی منجر به ضایع شدن حق نامزد‌های انتخاباتی و مردم می‌شود و بر اساس قانون این تخلف بوده و قابل گذشت نیست.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان استانی تلاش می‌کنند تا انتخاباتی سالم برگزار شود گفت:مدیران و ناظران انتخابات نباید گرایش‌های فردی، سلیقه‌ای و گروهی خود را در انتخابات شرکت دهند.
استاندار با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در امسال افزود: دشمنان ایران اسلامی اراده ملت ایران را نشانه رفته اند و سعی می‌کنند تا با فشار‌های اقتصادی و سیاسی میان مردم و مسئولان نظام فاصله ایجادکنند به همین منظور انتخابات در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

علی محمد احمدی گفت: دشمنان با هیاهوی رسانه‌ای خود تلاش می‌کنند تا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال برده و از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند به همین دلیل تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری است و موجب حفظ و تقویت نظام خواهد شد.
وی با اشاره به مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم استان درانتخابات ادوار گذشته گفت: صحت، شور، و فراهم کردن زیرساخت‌ها در انتخابات امسال ضروری است.
مدیرکل ثبت احوال استان هم در این جلسه گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۵۲۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن باشند.
تقوی افزود: ۸۲ درصد مردم کارت ملی هوشمند خود را دریافت و به زودی بقیه افراد واجد شرایط کارت ملی هوشمند خود را دریافت خواهند کرد و زمینه برای برگزاری انتخابات نیمه الکترونیکی و یا الکترونیکی مهیا است.
در پایان این جلسه استاندار کهگیلویه وبویراحمد احکام اعضای ستاد انتخابات استان را به اعضاء ابلاغ کرد که بر اساس آن جعفرگوهرگانی به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی انتخابات، محمد کاظم نظری به عنوان رییس ستاد انتخابات، رسولی مسئول کمیته فناوری، عظیم فر عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات، محمدتقوی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی، نشاطی مسئول کمیته امنیت و مرادی مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات معرفی شدند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای محترم نگهبان در تاریخ دوم اسفندماه سال ۹۸ برگزار می‌شود و زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از تاریخ دهم آذرماه ۱۳۹۸ به مدت یک هفته تعیین می‌شود.
ارسال نظرات