مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله خبر داد

اجرای بیش از 600 برنامه در گرامیداشت سوم خرداد در استان مرکزی

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله از اجرای بیش از 600 برنامه در گرامیداشت سوم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۲۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶

سید جواد محمدی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برنامه های گرامیداشت سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر در سطح استان گفت: روز سوم خرداد به عنوان جهاد واقعی با استکبار در ایران اسلامی شناخته شده و هر ساله برنامه های متنوعی در این جهت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نشان از مجاهدت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام دارد، افزود: عظمت و عزت ملت ایران در فتح خرمشهر به جهانیان نشان داده شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله با اشاره به بیانات امام خامنه ای مبنی بر اینکه فتح خرمشهر ها در پیش است گفت: امروز ایران اسلامی پنجه در پنجه جبهه استکبار نقش آفرینی می کند و دشمنان این ملت با راه انداختن جنگ های روانی، اقتصادی و فرهنگی قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند؛ وظیفه ما به عنوان رزمندگان انقلاب اسلامی این است که باری دیگر خرمشهرهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... کشور را از شر دشمنان نجات دهیم.

محمدی درس آزادسازی خرمشهر را برای مردم ایران در گام دوم انقلاب درس آزادگی و ایستادگی دانست و افزود: ما موظف به ادامه راه رزمندگان بیت المقدس و در کل راه پر افتخار دفاع مقدس هستیم؛ درس بزرگ آزادسازی خرمشهر ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان عالم است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های اصلی برای گرامیداشت این یوم الله به عهده سپاه روح الله استان مرکزی است، گفت: در این راستا بیش از 600 برنامه در مساجد، مدارس، دانشگاه ها، ادارات و اماکن سطح شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

محمدی با اشاره به اینکه برنامه ها در قالب 70 عنوان و 8 برنامه شاخص و محوری برگزار می شوند، افزود: اعزام گروه‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان مرکزی، برگزاری کارگاه آموزشی پیشرفت و رونق تولید در کسب و تجارب، یادبود شهدای سوم خرداد و یادواره‌های شهدا، آبروی محله، نشست بررسی خرمشهرهای پیش‌رو، غبارروبی گلزار مطهر شهیدان، بیان خاطرات رزمندگان حماسه‌سازان فتح خرمشهر، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران فتح خرمشهر، شرکت و سخنرانی در نماز جمعه از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در روز پنجشنبه با حضور خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس در دوم خردادماه در نواحی 12 گانه شهرستان خبر داد و افزود: صبحگاه مشترک شهرستان اراک نیز به میزبانی تیپ 71 روح الله از ساعت 8 صبح برگزار می شود.

وی احیای مراسم لیالی قدر در جوار شهدای گمنام، برگزاری مراسم متمرکز شهدای سوم خرداد و افتتاح پروژه های عمرانی را از دیگر برنامه ها دانست و ادامه داد: همچنین مراسم ویژه رژه حماسی موتورسوران نظامی، همایش ویژه بسیجیان با حضور سخنرانان و مسئولین کشوری، میزهای خدمت بسیج کارمندان در نواحی 12 گانه، مراسم انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی حلقات صالحین، اکران فیلم و مستند، پیاده روی، اردوهای زیارتی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه عکس دفاع مقدس،گردهمایی تبیین بیانیه گام دوم نیز از دیگر برنامه ها برای این ایام است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله در پایان امید آفرینی به آینده درخشان انقلاب اسلامی را از وظایف مهم رسانه ها دانست و افزود: در شرایطی که دشمن قصد نا امیدی و ایجاد تشنج در جامعه را دارند، وظیفه اهالی رسانه سنگین تر از گذشته است؛ امروز ملت ایران در یک امتحان الهی قرار دارند و به فضل الهی و هوشمندی های ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای از این امتحان سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار