خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، به نقش زنان در آزادسازی خرمشهر و دوران دفاع مقدس نیز اشاره و بیان کرد: زنان نیز در این تاریخ سهمی بسزایی دارند و نقش بی بدیلی آفریدند چراکه علاوه بر همراهی همسران و راهی کردن فرزندان خود به دفاع، در پشت جبهه با پشتیبانی از جنگ و امدادگری و پرستاری حضور موثر خود را نشان دادند.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۵۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده با اشاره به اهمیت بزرگداشت این روز در تاریخ انقلاب، اظهارداشت: بزرگداشت این روز متعلق به مردم است، نیرویی که صدام با جنگ تحمیلی غافل از ایمان و اراده آن ها بود و اذعان می کرد در مدت یک هفته می تواند به تهران برسد.

وی افزود: اهمیت بازخوانی سوم خرداد و تاریخ دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی انقلاب اسلامی تا جایی است که اگر به درستی در جامعه ترویج و نهادینه شود بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و .. قابل حل خواهد بود.

سردار عباسقلی زاده مدت زمان برگزاری برنامه های گرامیداشت سوم خرداد را از یکم تا چهارم خرداد عنوان و اظهارداشت: در مدت این چهار روز برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی هنری و نشست های متفاوتی در جای جای آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری شب های خاطره، کارگاه های شفاهی تاریخ دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه های هنری، همایش بازخوانی نقش رسانه ها در فتح خرمشهر، غبارروبی مزار شهدا، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه عاشورا، ارائه خدمات رایگان درمانی به مردم، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش فاتحان خرمشهر و تجلیل از رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت المقدس را از اهم برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها