خبرهای داغ:
یکی از کارآفرینان بسیجی مرندی گفت: همه باید بدون وقفه در عرصه رونق تولید پیشتاز باشیم، تا جایی که به استقلال اقتصادی دست پیدار کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۵۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

مجید زینال زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بنده از بچگی و از سن 15 سالگی به یک کارگاه تولیدی جوراب که نزدیک منزلمان بود می رفتم و علاقه ای که به این کار پیدا کردم، موجب شد تا در این صنف مشغول باشم.
وی ادامه داد: در اول کار، با یک دستگاه ایرانی شروع کردم و بعد ها این دستگاه ها در طول 11 سال به هفت دستگاه افزایش داده و بعد 15 دستگاه از کشور انگلیس وارد کردم است وهم اکنون این کارگاه مجهز به 30 دستگاه ماشین جوراب بافی بوده و به نوبه خود، بدون وقفه در تولید و رونق اقتصادکشور پیشتاز است.
زینال زاده اضافه کرد: انواع محصولات تولیدی این کارگاه،جوراب نانو،جوراب پنبه ای و جوراب پاپوشی است که به صورت عمده به بازارعرضه میشود و عمده بازار این محصول، علاوه بر بازار داخلی به کشورهای آذربایجان وروسیه صادر می گردد، وضعیت فروش و بازار یابی خوب  بوده ومشتریان ما در داخل و خارج ثابت و خواهان این محصول هستند، به شرطی که دولت از تولید کننده حمایت کند.
همه باید بدون وقفه در عرصه رونق تولید پیشتاز باشیم
وی اظهار داشت: مواد اولیه این کارگاه جوراب بافی انواع نخ آکرولیک بوده که از کشورترکیه وارد می شد، خوشبختانه یک کارخانه در جلفا درحال راه اندازی است که اگر شروع به کار کند برای تامین مواد اولیه صنف ما عالی بوده و با وجود مشکلاتی از قبیل تحریم،اگر مواد اولیه به صورت آماده و منظم به دستمان برسد،کارگاه تمام شیفت کار میکند.
زینال زاده گفت: در سال 95 کارگاه با مشکل مالی مواجه گردید که با توکل به خدا  و اخذ یک فقره وام 30 میلیون تومانی از طریق بسیج سازندگی سپاه مرند توانستم یک دستگاه روسی جهت دوخت بخرم .
وی با ایجاد این کارگاه،برای 7نفر به طور مستقیم وبرای 50نفر بطور غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.
این کارآفرین بسیجی در پایان تاکید کرد: در خصوص تولید و اشتغال و عدم وابستگی و مقام سازی اقتصاد به کشور های خارجی، و در راستای توجه به مطالبات رهبر فرزانه انقلاب، و علاقه ای که به شغل خودم دارم، تعمیرات تمامی ماشین الات موجود در کارگاه را خودم انجام داده، تا در هزینه تعمیر و نگهداری ماشین الات صرف جویی شود.
ارسال نظرات