مسئول نمایندگی ولی فقیه حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: الگوگیری از اکرام امام حسن(ع) به ترویج انفاق در جامعه کمک می کند.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در  گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان به مناسبت ولادت کریم اهل بیت گفت: امام حسن مجتبی(ع) نه تنها از نظر علم، تقوا، زهد، و عبادت مقامی برگزیده و ممتاز داشت بلکه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیری از درماندگان نیز در عصرخود زبانزد عام و خاص بود.

وی افزود: امام حسن مجتبی(ع) تنها کسی است که چندین بار تمام اموال خود را بین فقرا تقسیم کرد، و امام باقر(ع) در وصف ایشان می‌فرمایدامام حسن(ع) در عبادت و صدقه دادن جدیت داشت وبه همین خاطربین ائمه اطهار(ع) به کریم آل طه مشهور هستند.

حجت الاسلام اربابی بیان کرد: در مورد شخصیت امام حسن(ع) اوصاف بسیاری است و یکی از این ویژگی‌ها اکرام نیازمندان است، لذا مردم شریف و متدین ما باید با الگوگیری از امام حسن(ع) از ارائه کمک به نیازمندان دریغ نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تواضع و فروتنی امام حسن مجتبی(ع) باید در جامعه ما الگو باشد و مسلمانان در این زمینه از ایشان پیروی کنند.

این مسئول درپایان اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) یکی از ائمه معصومین هستند که در مورد بخشندگی وکرامت در عمل اسوه و یگانه دوران بودند و علاوه بر این مهربانی را نیز در بین مردم ترویج کردند و به همین دلیل از ایشان به عنوان کریم اهل بیت(ع) نیز یاد می‌کنند.
ارسال نظرات