حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت سوم خردادضمن تاکید بر تبیین حماسه سوم خرداد برای آحاد مردم به خصوص نسل بعد از انقلاب گفت:سوم خرداد یک روز به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۸۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت سوم خردادضمن تاکیدبرتبیین حماسه سوم خرداد برای آحاد مردم به خصوص نسل بعد از انقلاب گفت: سوم خرداد یک روز به‌یادماندنی در تاریخ  انقلاب اسلامی  است.

وی در ادامه افزود: تاریخ معاصر ایران، دارای فراز و نشیب‌هایی زیادی است که در هرکدام از این فراز و نشیب‌ها و جنگ‌ها سرزمینی از کشور جدا شد، اما دوران دفاع مقدس پایانی بر یاوه‌گویی دشمنان بود، فتح خرمشهر به همه فهماند که ملت ایران ملتی دیگر است که در برابر نظام استکباری خواهد ایستاد.

منتشلو با اشاره به اینکه عملیات فتح خرمشهر یکی از ارزشمندترین وبه یادماندنی‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس وتاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: سوم خرداد روز نتیجه پایمردی و مقاومت ملت ایران بود که در برابر کفر جهانی جانانه ایستاد و پیروز شد.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره تاکید کرد:نباید بگذاریم جوانان از ارزش‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران فاصله بگیرند ودر این زمینه لازم است که ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد برای نسل جوان تبیین شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات