فرمانده سپاه ناحیه عشایری از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» در شهرستان اصلاندوز برای کمک به سیل زدگان بخش معمولان استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۸۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ حسین حسین زاده امروز در دیدار با امام جمعه اصلاندوز با اشاره به طرح "هر مسجد یک خانه" برای کمک به سیل زدگان کشور گفت:در راستای کمک رسانی به سیل زدگان کشورمان و تحقق جهاد همبستگی ملی طرح «هر مسجد یک خانه» توسط بسیج سازندگی ناحیه عشایری در شهرستان اصلاندوز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق این امر خداپسندانه و بازسازی مناطق سیل زده در بخش معمولان استان لرستان سپاه ناحیه عشایری اقدام به جذب کمکهای مردمی کرده است افزود:در چنین شرایطی که همه برای کمک به سیل زدگان کشور بسیج شدند این طرح می‌تواند گامی بزرگ و موثر برای کمک به مردم حادثه دیده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:همه وظیفه داریم به کمک سیل زدگان در همه استانهای کشور بشتابیم افزود:در این راستا هیات امنای مساجد و پایگاههای بسیج ناحیه عشایری آماده جذب کمکهای مردم و عشایر شهرستان اصلاندوز هستند.

حسین زاده با بیان اینکه مردم و عشایر ولایتمدار و نوعدوست شهرستان بارها همدلی و همیاری خود را به اثبات رسانده اند و یقینا در این زمینه هم مانند گذشته می درخشند افزود:امیدواریم با اجرای این طرح ساخت و ساز و اسکان مردم مناطق سیل زده با سرعت بیشتری انجام شده و مشکلات و سختی‌های مردم این مناطق کاهش یابد.

وی گزارشی از مراحل جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی به سیل زدگان کشور ارائه داد و گفت:خیرین،مردم و عشایر شهرستان اصلاندوز تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیون تومان به سیل زدگان استانهای گلستان و مازندران کمک کردند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه سهم هر نفر در کمک به سیل زدگان بخش معمولان استان لرستان حداقل دو هزار تومان است افزود:مردم می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ و یا به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ نزد بانک سپه بنام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج مستضعفین واریز کنند.

 

ارسال نظرات