خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی برگزار شد؛
همایش تخصصی نقش دانشگاهیان در نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۹۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش تخصصی نقش دانشگاهیان در نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برگزار شد.

این آئین با حضور حجت الاسلام شاکری از اساتید حوزه علمیه قم، دکتر محمدصادق مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس ، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان ممسنی با محوریت حوزه دانشجویی فرهنگی برگزار شد.

دکتر سیروس حدادنیا در خصوص نقش دانشگاهیان در نهادینه سازی بیانیه انقلاب با اعلام این مطلب گفت: قطعاً آموزش و پرورش و آموزش عالی مهمترین و مطمئن ترین مسیر برای تحقق گام  دوم انقلاب اسلامی است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند شما مسلمانان – دانشگاهیان هویت سازی فرهنگی کنید تا جامعه احساس هویت کند در اینصورت فرهنگ موجب تمدن می شود .

وی افزود: اگر فرهنگ قوی و غنی نباشد تمدن بوجود نمی آید و این مهم جز با تکیه بر مبنای اسلامی و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محقق نمی شود.

در ادامه همین نشست دکتر محمد صادق مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: این بیانیه مسئولیت مسئولان کشور در قوای مختلف نسبت به جوانان را سنگین تر می کند و تکلیف آن را مشخص می کند تا در ساختار کشور تغییرات اساسی و تجدید نظر هایی انجام دهند.

وی افزود: دشمنان در فکر از بین رفتن انقلاب اسلامی در طی این 40سال و نهایتاً پایان 40سال بودند ولی نیت و تدبیر رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم کاملاً منطقی و ترسیم شده است و رهبر انقلاب برنامه و نقشه راه 40سال آینده را ترسیم می کند و این یک دستورالعمل صرف برای مسئولان نیست بلکه بیانیه ای کامل برای توده های مردم به ویژه جوانان بود نه تنها مردم ایران بلکه برای همه مسلمانان جهان صادر شده است و تداوم بسیار خوبی دارد.

دکتر مهرابی ضمن تشکر از رئیس دانشگاه و حوزه فرهنگی در خصوص اجرای چنین برنامه های فرهنگی در جهت توسعه و پیشرفت اهداف فرهنگی دانشگاه در خصوص جایگاه و مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها و اهمیت این مقوله سخنانی بیان نمود.

در این جلسه تشکل های دانشجویی حضور فعال داشتند که ساعدی رئیس تشکل بسیج دانشجویی و زارع رئیس تشکل کانون اندیشه سازان جوان در مورد نقش دانشجویان و جوانان به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در انتهای جلسه اساتید، میهمانان، امام جمعه محترم شهرستان و دانشجویان بیانیه ای جامعه دانشگاهی شهرستان به منظور اعلام حمایت قاطعانه از بیانیه گام دوم انقلاب امضا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها