فرمانده سپاه ثارالله استان  کرمان در جلسه تعامل سپاه و سازمان  بهزیستی:

آمادگی سپاه جهت مبارزه با آسیبهای اجتماعی

سردار ابوحمزه  تاکید کرد: سپاه در همه ی زمینه ها با اداره ی بهزیستی همکاری می کند و در هیچ بخشی کم نمی گذارد. سپاه  برای کمک به مردم و سامان دادن آسیب های اجتماعی از همه ی امکانات و ارگان ها یی که وابسته به سپاه است در همه ی زمینه ها استفاده می کند.
کد خبر: ۹۱۳۹۹۹۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان  کرمان در جلسه تعامل سپاه و سازمان  بهزیستی  عنوان کرد: در اسلام مستحبات زیادی داریم که در کتاب ها به آن ها اشاره شده است اما دو مستحب از همه بالا تر است یکی زیارت قبر امام حسین(ع) و دیگری خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: چیزی که به ما و شما کمک می کند و جایگزین همه ی مستحبات است در خصوص کمک به مردم به خصوص افراد ناتوان و مستضعف است همه ی دستگاه ها باید کمک کنند بهزیستی به تنهایی پاسخ گو نیست

 

سردار ابوحمزه تصریح کرد: با توجه به مجموع مطالبی که در فرمایشات همه عزیزان گفته شد  باید با رده های مشابه در سپاه جلساتی گذاشته شود و نظرات مطرح و تفاهم نامه تکمیل شود این تعاملات هدف گذاری شود و در دستو کار  قرار گیرد

 

وی  تاکید کرد: سپاه در همه ی زمینه ها با اداره ی بهزیستی همکاری می کند و در هیچ بخشی کم نمی گذارد. سپاه  برای کمک به مردم و سامان دادن آسیب های اجتماعی از همه ی امکانات و ارگان ها یی که وابسته به سپاه است در همه ی زمینه ها استفاده می کند.

 

فرمانده سپاه ثارالله در پایان در خصوص همکاری سپاه اداره بهزیستی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سپاه و بسیج در همه ی عرصه ها وارد شده است و هرچیزی که انقلاب و نظام را تهدید کند یا باعث محکم شدن پایه های انقلاب شود سپاه وارد می شود و علت اصلی ورود سپاه و بسیج بحث آسیب های اجتماعی و طبق تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری در چنین شرایطی و برای برای بهبود وضع موجود هر شخص با هر مسئولیتی باید ورود پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار