استاندار بوشهر گفت: هرکسی که در استان بوشهر بخواهد مدرسه‌ای را برای آموزش و پرورش بسازد، باید زمین موردنیاز آن تأمین شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۰۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: باید از ظرفیت خیرین برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش استفاده شود و در این راستا ما نیز آمادگی داریم که حمایت لازم را برای فعالیت خیرین داشته باشیم.

استاندار بوشهر افزود: معافیت هزینه‌های انرژی برای مراکز آموزشی فرهنگیان استان بوشهر اعمال شود و این مراکز هم شیوه صحیح مصرف را مدنظر داشته باشند.

وی بابیان اینکه از فرمانداران که در موضوع آموزش و پرورش پای کار هستند تقدیر شود تصریح کرد: تجلیل از فرهنگیان باید تبدیل به یک فرهنگ شود و از کسانی که بیش‌ترین کار را داشتند تجلیل شود.

گراوند بیان کرد: سازمان انرژی هسته‌ای با نیت خیر برای ساخت مدرسه در بوشهر اقدام کرده است و هدف آموزش است و باید به صورت هیئت‌امنایی اداره شود چراکه به نفع استان است.

وی بابیان اینکه آموزش و پرورش دارای منزلت بسیار بالایی است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در زمینه اوقات فراغت پای کار باشند و هماهنگی لازم برای این موضوع انجام شود.

گراوند در مورد توسعه فضای دانشگاه فرهنگیان بوشهر نیز خاطرنشان کرد: آماده هستیم که ۵۰ درصد از هزینه‌های ساخت خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بوشهر را تأمین کنیم، یک رسالت استانی بر عهده‌دارید و ما نیز باید حمایت لازم را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات