مسئول خانه صنایع دستی شهرستان بندر خمیر؛

زنان موفق، سرمایه‌های ملی هر کشوری هستند

مسئول خانه صنایع دستی شهرستان بندر خمیر گفت: زنان در تولید ملی نقش بسزایی دارند و شاید بهتر باشد بگوییم که بدون حضور زنان در جامعه نمی‌توان جایگاه مناسبی را در سطح جهان به دست آورد و باید گفت که زنان موفق، سرمایه‌های ملی هر کشوری هستند.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۰۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سهیلا هاشمی مسئول خانه صنایع دستی شهرستان بندر خمیر و مدیر عامل شرکت صنایع دستی زیبابافان سرمه در گفتگو با خبر نگار لوار گفت: زنان ایرانی می‌توانند نقشی مهم و تأثیرگذار در اشتغال و اقتصاد کشور داشته باشند، لازم است که این نقش جدی‌تر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: امروزه زنان نیز در حال تلاش برای نشان دادن خود و به دست آوردن موفقیت‌های بیشتر هستند. باید گفت که زنان در تولید ملی نقش بسزایی دارند و شاید بهتر باشد بگوییم که بدون حضور زنان در جامعه نمی‌توان جایگاه مناسبی را در سطح جهان به دست آورد و باید گفت که زنان موفق، سرمایه‌های ملی هر کشوری هستند.
مدیر عامل شرکت صنایع دستی زیبابافان سرمه با اشاره به اقداماتی که تا کنون در شهرستان انجام شده، اظهار کرد: تا کنون در شهرستان بندر خمیر موفق به برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و آموزش هنر های دستی و تولیدکننده صنایع دستی باشیم.

سهیلا هاشمی یاد آور شد: در سال گذشته نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی متعددی در سطح شهرستانی، استانی داشته ایم و همچنین در شش نمایشگاه بین المللی شرکت کرده ایم.

مسئول خانه صنایع دستی شهرستان بندر خمیر گفت: بنده هر ساله بعنوان کار آفرین نمونه در سطح شهرستان انتخاب می شوم و در سال در ٩۶ و ٩٧ بعنوان کار آفرین سطح استان و کشور معرفی شده ام.
وی عنوان کرد: کار آموزان بسیاری را آموزش داده ایم و تعداد شصت نفر به صورت تخصصی آموزش دیده که هم اکنون در حال انجام تولیدات صنایع دستی هستند.

مدیر عامل شرکت صنایع دستی زیبابافان سرمه خاطر نشان کرد: زنان موفق و کارآفرین ایرانی ممکن است با موانعی روبه رو باشند و محدودیت‌هایی پیش پای آن‌ها وجود داشته باشد، اما از تلاش نمی‌ایستند. آن‌ها محدودیت را، چه اجتماعی باشد، چه فرهنگی مانعی برای خود نمی‌دانند. یک زن موفق به جلو حرکت می‌کند و دست به کارآفرینی و خلاقیت می‌زند.

سهیلا هاشمی عنوان کرد: برنامه های خیلی خوبی برای امسال پیش بینی شده است یکی از برنامه هایی که هر ساله داشته ایم آموزشی بوده که به یاری خداوند در سال ٩٨ بصورت تخصصی آموزش ها را در سطح شهرستان و روستاهای خواهیم داشت تا بتوانیم تولیدات وصنعت گران ماهر بیشتری داشته باشیم.

ارسال نظرات