دبیر قرارگاههای ۶گانه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان؛

طرح تحول محلات با محوریت مسجد در شهرستان بندر خمیر اجرایی خواهد شد

سرهنگ زارعی دبیر قرارگاههای ۶گانه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: طرح تحول محلات با محوریت مسجد در شهرستان بندر خمیر اجرایی خواهد شد و در این قرارگاه استفاده از عموم مردم آزاد است.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۰۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ زارعی دبیر قرارگاههای ۶گانه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح تحول محلات به منظور توسعه و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) و همچنین کنترل آسیب های اجتماعی در جامعه اجرایی شده است.


سرهنگ زارعی دبیر قرارگاههای ۶گانه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با تشریح طرح تحول محلات و مساجد گفت:  با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی که در سطح محلات حضور دارند ضمن انسجام در بین آنها نسبت به راه اندازی قرارگاه تحول محلات اقدام می شود.

وی در ادامه افزود: این قرارگاه مسجد محور و بسترش محله است، مسجد نه تنها می تواند پایگاه و کانونی برای تولید و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی باشد بلکه به صورت مکرر در طول تاریخ اسلام از صدر تا زمانه حاضر، قابلیت خود را برای تحول آفرینی بخصوص در عرصه فرهنگ و کاهش آسیبها نشان داده است.

سرهنگ زارعی یادآور شد: طرح تحول محلات با محوریت مسجد در شهرستان بندر خمیر اجرایی خواهد شد و در این قرارگاه استفاده از عموم مردم آزاد است.

وی تاکید کرد: نوشتن یک چشم انداز برای محله یکی از اصول این طرح می باشد زیرا با یادداشت کردن بعد از مدتی می توانیم محله را ارزیابی کنیم.

دبیر قرارگاههای ۶گانه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار کرد: این طرح در ۶ کارگروه، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سازندگی، محرومیت زدایی و امنیتی، راهبردی و فضای مجازی و رسانه با محوریت مسجد شروع به فعالیت می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار