فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: اگر آن روز جوانان این خاک و بوم برای دفاع از خرمشهر در عرصه حاضر شدند اکنون نیز وظیفه جوانان نسل امروز تلاش در سنگر علم و دانش با محوریت مسجد است.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

وظیفه جوانان نسل امروز تلاش در سنگر علم و دانش با محوریت مسجد است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی شامگاه گذشته در جلسه هم‌اندیشی طرح شهید بهنام محمدی شهرستان خلخال و کوثر که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و امام جمعه خلخال و مربیان این طرح درمدرسه شهید دهقانی خلخال برگزار شد اظهار کرد: پشتوانه اجرای طرح شهید بهنام محمدی تاکیدات رهبر معظم انقلاب در تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی است.

وی با تبریک نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: اگر آن روز جوانان این خاک و بوم برای دفاع از خرمشهر در عرصه حاضر شدند اکنون نیز وظیفه جوانان نسل امروز تلاش در سنگر علم و دانش با محوریت مسجد است.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال تصریح کرد: مدرسه، خانواده و مسجد سه ارکانی هستند که در کنار هم می‌توانند سازنده عمل کرده و در تربیت نسلی سالم در جهت تحقق جوانان مومن و انقلابی و پای کار موثر باشند.

عطایی گام دوم انقلاب از منظر مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه دانست و گفت: بصیرت، وجدان‌کاری، علم‌آموزی، دین‌مداری، ولایت‌مداری می‌تواند در ادامه طرح شهیدبهنام محمدی در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی مربیان این طرح را هدایت نماید.

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: صفات برجسته این امام خود یک راه هدایت‌گر برای جوانانی است که امروز در خط انقلاب برای دفاع از وطن حضور دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در سخنانی با اشاره به نقش مهم مربیان در طرح شهید بهنام محمدی و رسالت خطیر آموزش و پرورش در مدارس و اینکه باید در کنار خانواده نقش خود را به شایستگی در تربیت نوجوانان و جوانان به کار گیرند گفت: خانواده‌ها باید با تربیت سالم و مدارس با تربیت علمی و معنوی و مساجد نیز در ادامه با برنامه‌های معنوی شایسته نوجوانان و جوانان ارزشی و انقلابی تربیت نمایند.

طرح شهید بهنام محمدی در سطح استان با همکاری آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج در حال انجام است و سه ضلع مسجد، مدرسه و خانواده در کنار هم در امر تربیت نوجوانان و جوانان در مدارس خواهند کوشید.

ارسال نظرات