نشست شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در مهريز

رونمايي از طرح تنديس شهدا در ميدان شهداي گمنام مهريز و طرح 313 شهيد 313 كلاس در این شهرستان از جمله مصوبات این نشست اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي فرماندار مهريز در این نشست گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود مشکلات اقتصادی و مسائل متعدد، شهدا و ایثارگران با ازخودگذشتگی و ایثار کاری بزرگ کرده‌اند، امروز نیز اگر می‌خواهیم از مشکلات عبور کنیم باید به فرهنگ ایثار و شهادت مردم اتکا داشته باشیم.
محمد جواد برزگر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: این یک واقعیت است که هر چقدر مسئولان در جهت تعالی فرهنگ ایثار و شهادت خدمت کنند و ایثارگران را تکریم نمایند در پیشرفت کشور موفق‌تر خواهیم بود.
برزگر منشادي بر تعامل و همکاری بین مسئولان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
رئيس اداره بنياد شهيد و امور ایثارگران شهرستان مهريز گفت: از سال گذشته تاکنون 7 گلزار شهدا در حال ساماندهی می باشدو در آينده اي نزديك شاهد رونمايي از طرح تنديس شهدا در ميدان شهداي گمنام مهريز خواهيم بود و همكاري و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي با بنياد شهيد مي تواند در اجراي برنامه هاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موثر باشد.
مدير آموزش و پرورش شهرستان مهريز گفت:تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزءاصلي ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي آيد ودررديف مهمترين وظايف ماست.
سيدعلي كارآموز با اشاره به ظرفيت دانش آموزي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت طرح 313 شهيد 313 كلاس به زودي در مدارس شهرستان مهريز شروع خواهد شد.
وي هدف از اجراي اين طرح را بيان راه و رسم و خط فكري شهدا براي نسل نوجوان دانست و افزود:در اين طرح در ورودي هر كلاس تصوير ، متن وصيت نامه و خلاصه اي از زندگينامه يك شهيد نصب خواهد شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار