خبرهای داغ:
مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی گفت: ارتقاء سواد بیمه سلامت بيمه شدگان بايد جزو اولويت‌ها باشد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۵۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

 نادر نان بخش امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ارتقا سطح آگاهی بیمه شدگان و توانمندسازی آنان در این حوزه و صیانت از حقوق شهروندی یک ضرورت است، بنابراین روابط عمومی و حوزه معاونت بیمه و خدمات سلامت این اداره کل برای تهیه بروشوری ویژه تحت عنوان توصیه های مهم برای بیمه شدگان بستری در بیمارستان‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: بر اساس همین گزارش بنا بر نتایج به دست آمده از فرم‌های نظرسنجی بستری شدگان در بیمارستان‌ها، بیمه شدگان از قوانین، مقررات و نوع خدمتی که از سازمان بیمه سلامت ایران دریافت می‌کردند اظهار بی اطلاعی کرده و پاسخگویی آنها به این سوال از رضایتمندی پایینی برخوردار بود.

این مسوول گفت: روابط عمومی این اداره کل با همکاری حوزه معاونت بیمه و خدمات سلامت اقدام به تهیه و تدوین بروشوری ویژه در این خصوص کردندکه می‌بایست توسط  کارشناسان مقیم در بیمارستان  هنگام رویت بیمه شدگان بستری تحویل خود بیمه شدگان یا همراهان آنان شود و ضمن تحویل بر مطالعه دقیق آنها تاکید شود.

نان بخش اضافه کرد: پیش بینی می‌شود پس از این اقدام در هنگام ترخیص و ارائه فرم نظرسنجی به بیمه شدگان بستری سطح رضایتمندی در پاسخگویی به این سوال نیز ارتقا یافته و شاهد توانمندی اطلاعات بیمه ای بیمه شدگان در راستای صیانت از حقوق شهروندی باشیم.

در این بروشور به قوانین، مقررات و موارد مورد تاکید سازمان بیمه سلامت ایران در هنگام بستری بیمه شدگان اشاره شده و مطالب اختصاصی ویژه ایام بستری مورد توجه تهیه کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات