فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز نقش عشایر را در رونق تولید بسیار موثر دانست و گفت:بسیج عشایری با صلابت و روحیه مضاعف خدمتگزار عشایر است.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۶۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
جامعه عشایری نقش موثری در رونق تولید دارند/بسیج عشایری با صلابت و روحیه مضاعف خدمتگزار عشایر است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین سحسین زاده ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج عشایری اظهار داشت: ۲۹ اردیبهشت، تداعی‌کننده میثاق جاودانه عشایر با انقلاب و آرمان­‌های امام راحل و یادآور دیدار تاریخی عشایر کشور با بنیان­گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ می­‌باشد که این روز در سازمان بسیج مستضعفین به نام روز بسیج عشایری نامگذاری شده است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال بنام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش عشایر را در مصرف تولیدات ملی و کالای ایرانی در راستای رونق تولید بسیار موثر دانست و گفت:جامعه عشایری استان اردبیل یکی از موثرترین و کارامدترین قشر جامعه در راستای تحقق شعار امسال و اقتصاد مقاومتی است بطوری که در بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله فرآورده‌های دامی، کشاورزی، زنبورداری، صنایع‌دستی و ... نقشی بسیار مهم و ارزنده‌ای دارند.

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه بسیج عشایری نیز با توجه به وظایف ذاتی خود با صلابت و روحیه مضاعف خدمتگزار عشایر عزیز است افزود:این قشر زحمتکش جامعه در عین حال مردمانی کم‌توقع، پرکار و سختکوش هستند که تاریخ گواه شجاعت‌ها و دلیری‌های آنان است.

حسین زاده با اشاره به تقدیم ۱۸۵ شهید گرانقدر بسیج عشایری استان اردبیل در طول هشت سال دفاع مقدس گفت:عشایر غیور، انقلابی، ولایت­مدار، جان برکف و همیشه در صحنه بار دیگر با اتکا بر قدرت لایزال الهی و تبعیت از آرمان­‌های بلند انقلاب اسلامی و بنیان­‌های عظیم فکری امام خمینی کبیر (ره) و تجدید میثاق با، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌دارند.

وی با اشاره به اقدامات موثر و ارزنده بسیج عشایری استان اردبیل در شهرستان اصلاندوز گفت:در این راستا بسیج عشایری استان با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بسیجیان کارآفرین در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال، همچنین بحث محرومیت زدایی از جمله پروژه آبرسانی، ساخت مسکن محرومین، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، ویزیت و درمان رایگان اهالی، واکسن احشام عشایر، بحث اهدای جهیزیه به نوعروسان و جمع آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی، سیل زدگان و زلزله زدگان اخیر کشورمان و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی موثر در سطح شهرستان از جمله برگزاری یادواره ۱۸۵ شهید بسیج عشایری اقدام کرده است.

فرمانده ناحیه عشایری در پایان با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت روز بسیج عشایری در شهرستان اصلاندوز خاطر نشان کرد که بمناسبت این روز بزرگ صبح امروز جمعی از سران و معتمدین ایلات، طوایف و قبایل عشایر با امام جمعه شهرستان اصلاندوز دیدار کردند.
ارسال نظرات