مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایستادگی و مقاومت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۶۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در جمع بسیجیان پایگاه  محدثه حوزه بسیج طلاب، با تبریک ماه مبارک رمضان، این ماه را بهترین فرصت برای خودسازی، تعمیق معنویت و بهترین فرصت برای تفکر بر اعمال گذشته خویش عنوان کرد.

وی در ادامه به روز سوم خرداد اشاره  و بیان کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر، شیرین‌ترین خاطرۀ دوران دفاع مقدس ملت ایران در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق و کشورهای استکباری غرب است.

حجت الاسلام صمددوخت اظهار داشت: حماسه‌ سوم خرداد که برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات انقلاب اسلامی است با پیروزی کامل جبهۀ حق علیه باطل، موجب شد تا رزمندگان اسلام از یکی دیگر از گردنه های پرپیچ وخم جنگ تحمیلی، سرافراز عبور کنند.

وی افزود: امام راحل ، آزادسازی خرمشهر را موهبت الهی اعلام کردند و فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد». رضایت امام امت از رزمندگان اسلام گواه آن است که آزادی خرمشهر یکی از آزمون‌های بزرگ مردم همیشه در صحنۀ ایران بود که به خوبی توانستند با دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال و شرافت خود، درس بزرگ غیرت و مقاومت به متجاوزین و حامیان استکباری آنان بدهند و دشمنان نظام اسلامی و بدخواهان مردم را از خواب شوم شکست انقلاب  اسلامی و بازگشت به دوران استعمارگری و استثمارگری بیدار کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان اظهارداشت: سالروز آزادسازی خرمشهر که با عنوان «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نامگذاری شده است فرصت مناسبی برای بازگویی حماسه‌سازی‌ها، ایثار و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران برای نسل جوان و تبیین فرهنگ والای ایستادگی و مقاومت است تا با گره‌خوردن هویت ملی و اسلامی ملت انقلابی با ارزش‌های ناب دفاع مقدس ضمن پاسداشت انقلاب اسلامی این میراث ماندگار و گرانبهای امام امت، پیشرفت و عزت نظام اسلامی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در مسیر متعالی قدم بردارد.

ارسال نظرات