خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: برای داشتن یک جامعه ی سالم باید خانواده های سلامت و پایدار داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۷۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و چند تن از کارکنان سپاه ناحیه با حضور در منزل یکی از پاسداران به مناسبت سالروز ازدواجشان این سنت حسنه راتبریک گفتند.
علیرضا شاهورانی دراین دیدار اظهار کرد: همسر عامل آرامش روح وزندگی است و ناآرامی های روانی را برطرف میکند و خانواده در اسلام بسیار مقدس است.به یقین خانواده های پاسداران در ماموریت و سختیها وجانفشانی های آنها سهیم هستند.
مسئول فرهنگی خانواده سپاه مهدیشهر در ادامه گفت: خانواده همیشه و همه جا و در عین تمامی جوامع بشری به عنوان اساسی ترین نهاد اجتماعی زیر بنای جوامع بوده و پرداختن به این زیر بنای مقدس بنیادین وحمایت و هدایت آن به جایگاه واقعی و متعالی خود همواره سبب اصلاح خانواده بزرگ وغفلت از آن موجب دور شدن بشر از حیات حقیقی وسقوط به ورطه هلاکت وضلالت می باشد.
شاهورانی افزود: اولین شرط جامعه سالم وپویا ،سلامت وپایداری خانواده است که همه دستاوردهای علمی وهنری بشر در سایه خانواده های سالم وامن پدید آمده است.
وی اضافه کرد: خانواده بنیادی ترین نهاد در جامعه انسانی است که وظیفه تربیت و سازندگی افراد و انسان ها را بر عهده دارد و اگر افراد نتوانند خانواده را تحکیم بخشند وافرادی با ایمان در آن پرورش دهند؛نمی توانند جامعه ای ایده آل برای نسل آینده بسازند واز فرهنگ ایمنی خود جا مانده و به اهداف متعالی خود نمی رسند.
مسئول فرهنگی خانواده سپاه مهدیشهر گفت: سپاه مهدیشهر در اقدامی مشابه سال های گذشته در صدد است در طی یک سال ازخانواده تمامی پاسداران سرکشی نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها