مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ درجمع اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ بر لزوم تشکیل کارگروه‌های حل مساله تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۸۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر جلیل دارا در جمع اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ ضمن اشاره به ظرفیت بالای بسیج اساتید در تهران گفت: بسیج اساتید تهران بزرگ به عنوان پیش قراول سایر کانون‌هاست و انتظار می‌رود نقش پیش قراولی را به صورت کارآمد و قوی دنبال کند.

دارا بیان کرد؛ هم‌اکنون حدود ۴۵ کانون بسیج اساتید در تهران بزرگ مشغول فعالیت هستند که به ۱۰۰ کانون قابل افزایش است و در ۹۰ درصد کانونها مسئولین مشخص شده اند.

وی وظیفه مهم بسیج اساتید تهران بزرگ را فعالیت علمی در غالب رویکرد حل‌المسایلی دانسته و افزود: اندیشکدههای راهبردی ملی که از سیاستهای بسیج اساتید است، در دانشگاه‌های تهران راهگشاست، در حال حاضر تعدادی اندیشکده در دانشگاه‌های تهران راه اندازی شده و تعدادی نیز در نوبت راه اندازی است.

دارا از اساتید خواست برای فراهم ساختن ظرفیت تشکیل اندیشکده‌های راهبردی، گروه‌های حل مساله را شکل دهند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در ادامه گفت: بسیج اساتید در مسیر اجتماعی شدن است و در این مسیر تاکنون در حوزه‌های سیاست و فرهنگ ورود کرده و می‌خواهیم در اقتصاد نیز ورود کنیم و راهکار ارائه کنیم. بسیج اساتید در کنار فعالیت سیاسی و فرهنگی ان شاالله در کنار مجریان کشور به حل مسایل کشور کمک خواهد کرد .

ارسال نظرات