خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

قبض کاغذی از اول مرداد ماه امسال در آذربایجان غربی حذف خواهد شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از حذف قبض کاغذی از اول مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۸۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

اکبر حسن بکلو امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: از اول مرداد ماه سال جاری، قبض برق کاغذی حذف شده و صورت‌حساب فقط از طریق پیامک برای مشترکین استان ارسال خواهد شد.

وی با اعلام این خبر از مشترکین استان خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام دهند و به شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اطلاع دهند.

این مسوول در مورد نحوه ثبت شماره تلفن همراه مشترکین برق استان، افزود: مشترکین برق استان می توانند به صفحه اول سایت اینترنتی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن تبیین سیاست های جدید و راهبردی معاونت نظارت بر توزیع توانیر در گذر از پیک تابستان به تشریح نحوه ارزیابی غیرحضوری آمار اطلاعات ثبت شده در سیستم، شرکت ها و تغییر محورهای ارزیابی پرداخت.

وی گفت: از این به بعد ارزیابی تمامی شرکت ها، در دو حوزه خدمات مشترکین و بهره برداری و در شاخه های وصول مطالبات، کاهش تلفات، پیک سایی و شاخص های عملکردی به صورت ماهانه صورت خواهد گرفت.

این مسوول اظهار کرد: این ارزیابی ها به صورت متمرکز و غیرحضوری بوده و پایش عملکردها به صورت لحظه ای و بدون توجه به مسائل و معارضات موجود و پیشروی شرکت‌ها صورت خواهد گرفت، در این خصوص رفع هرگونه نقیصه بر عهده خود شرکت ها بوده و موضوع در امتیازات مکسوبه تأثیری نخواهد داشت.

حسن بکلو ادامه داد: بر اساس این گزارش، حسب تکلیف مقرر از سوی شرکت توانیر، حوزه بهره برداری با ۱۶ شاخص و حوزه خدمات مشترکین با ۱۴ شاخص ارزیابی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار