فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان، گفت: خدمت به شهداء یک افتخار و توفیق بسیار بزرگی است
کد خبر: ۹۱۴۰۱۰۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در جلسه هماهنگی برگزاری اولین سالگرد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان "پاسدار خلیل تختی نژاد "، ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: شهداء با حضورشان عامل همدلی و وحدت در جامعه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه،نحوه شهادت شهید تختی برای بنده خیلی عجیب بود، افزود:خداوند بهترین و نورانی ترین مرگ که شهادت در راه خودش است را  نصیب این شهید بزرگوار نمودندآن هم در بهترین ماه ، شب و لحظات، سحرگاه نوزدهم رمضان قطعا یک سری در وجود ایشان بوده که خداوندمرگ ایشان را اینگونه رقم زد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)،  یادآور شد: همه ما باید نسبت به نشر و توسعه ارزش های دینی، انقلابی و شهادت گام برداریم و این یک توفیقی است که دیگران ندارند و خداوند به ما عنایت کرده است که باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

وی، عنوان کرد: شهدا هدیه الهی، عزت و افتخاری برای کشور ما هستند که همیشه ماندگار خواهند بود.

 شهید خلیل تختی نژاد در شب 19ماه مبارک رمضان 1397 به دست گروه های تکفیری و داعشی های تروریست در سوریه به شهادت رسید؛ این پاسدار مدافع حرم متولد 10 مرداد سال 72 بود که حدود یک ماه قبل از شهادت و برای سومین بار به سوریه اعزام شده بود و در سوریه مسوولیت عملیات قرارگاه درعا را برعهده داشت.

ارسال نظرات