عضو هیات مدیره در بازدید از شعب استان همدان:

موفقیت های استان و کیفیت عملکرد اتفاقی نیست

مجتبی عزیزیان عضو هیات مدیره بانک مسکن در اولین سفر استانی خود از مدیریت و شعب استان همدان بازدید و با کارکنان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۱۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، عزیزیان در جریان سفر یک روزه خود ضمن بازدید از شعب سطح شهر همدان و دوایر مدیریت با قدردانی از تلاش کارکنان ساعی استان همدان گفت: با توانمندی که از کارکنان شعب و مدیریت مشاهده کردم دریافتم که موفقیتهای استان در سرفصلهای مختلف از جمله جذب منابع ،بانکداری الکترونیک و نیز سابقه درخشان استان در سنوات قبل و حضور پنج سال پیاپی در منطقه سبز مجامع ارزیابی عملکرد، اتفاقی نیست و باور دارم که کارکنان استان از پتانسل بالایی برای کسب موفقیتهای بیشتر برخوردارند .

وی همچنین در نشست صمیمی با مدیر، معاونین و رییس حوزه حراست با بیان رهنمودهایی در راستای بهبود فرآیندهای در حال انجام در استان و ارتقاء جایگاه آن در کشور؛ به بسته رونق مسکن اشاره کرد و بیان داشت:مهمترین هدف این بسته، پر رنگ تر کردن نقش بانک مسکن بعنوان نهاد متولی اقتصاد مسکن است و یکی دیگر از اهداف مهم آن کمک به کاهش قیمت تمام شده مسکن با استفاده از ابزارهای تعادلی بازار پول و سرمایه است.

عضو هیات مدیره بانک راه اندازی سامانه ارزش مشتریان را امری ضروری دانست و گفت امیدوارم در مدت زمانی که در بانک مسکن مشغول به خدمت هستم، بتوانیم با همکاری و همراهی کارکنان اقدامات ماندگار و دست آوردهای خوبی را پایه گذاری نماییم.

رسول مالمیر مدیر شعب استان نیز با ابراز خرسندی از سفر دکتر عزیزیان به همدان ،گزارشی از عملکرد و جایگاه مدیریت همدان طی سنوات اخیر ارایه نمود و ضمن تاکید برشایستگی کارکنان استان گفت: کارکنان استان همدان آماده اند همسو با سیاستهای کلان مدیران ارشد بانک در سالجاری، برای عملیاتی نمودن بسته پیشنهادی رونق بخش مسکن ؛ نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نمایند.

عزیزیان در پایان از رسول مالمیر و کارکنان استان همدان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که استان همدان با برنامه ریزی مدون بخصوص در حوزه وصول مطالبات و برقراری تعادل بین منابع و مصارف به گونه ای عمل نماید که ضمن تثبیت جایگاه فعلی خود در شبکه بانکی استان و کشور ؛برای ارتقاء آن در آینده گامهای بلندی را بردارند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار