در جشن گلریزان بیجار عنوان شد.

گذشت بیش از ۲ میلیارد تومانی شاکیان بیجاری از حق خود

رییس دادگستری بیجار گفت: در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد و تعدادی از شاکیان بیجاری مبلغ ۲ میلیارد تومان از حق قانونی خودشان گذشتند.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۱۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  جشن گلریزان جشن همدلی با نیازمندان است و برای تقویت و بهره‌گیری از این فرصت الهی بهترین کار کمک به نیازمندان است و خوشا به حال بندگان شایسته و نیکوکار خدا که به خوبی از این لحظات ناب استفاده می‌کنند تا توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنند.

در پانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان جشن گلریزان با هدف آزاد سازی محکومین جرائم غیر عمد و مالی با شکوه هر چه تمام‌تر و با حضور خیرین نیک اندیش در آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی بیجار برگزار شد.

رییس دادگستری بیجار در این مراسم معنوی که در آمفی تئاتر مجتمع امیرنظام گروسی با حضور مسئولان و جمع کثیری از خیرین و نوع دوستان بیجاری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: احسان و نیکوکاری ماندگار و جاودانه است و رنگ خدایی می‌گیرد.


وی افزود: در جشن گلریزان سال ۹۷ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی جرائم غیر عمد و محکومین مالی توسط خیرین و مردم نیکوکار بیجار جمع آوری شد.


شریف پور با اینکه این آیین حسنه فرصتی مناسب برای توسعه فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه است، اظهار داشت: ستاد مردمی دیه در سال گذشته ۱۵۴ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۴۵۰ میلیون تومان را به صورت تسهیلات جهت آزادی ۱۰ نفر از زندانیان فراهم نمود.

به گفته رییس دادگستری بیجار؛ تعدادی از شاکیان بیجار به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان از حق قانونی خود گذشت کردند.

وی به حضور تعدادی از خیرین در طی سال گذشته در زندان بیجار اشاره داشت و عنوان کرد: در این بازدید مبلغ ۵۵ میلیون تومان جهت آزادسازی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شده است.

شریف پور تصریح کرد: ستاد دیه مردمی شهرستان بیجار سال گذشته موفق به گرفتن ۷۴ میلیون تومان از برنامه ماه عسل شد که زمینه آزادی ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در بیجار شد.

رییس دادگستری بیجار اذعان کرد: میزان کمک‌های مردمی شهرستان بیجار نسبت به شهر‌های دیگر استان بیشتر است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار