آسیب ها و موانع طرح شهید بهنام محمدی با حضور 120 نفر از خواهران و برادران این طرح در سپاه ناحیه میناب در کارگروه های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۲۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: اگر ما جوانان مومن و پای کار انقلابی تربیت کنیم در هیچ حوزه ای مشکل نخواهیم داشت و ما باید در این راه گام های موثر برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: طرح شهید بهنام محمدی طرح بسیار مهمی است که در سطح مدارس اجرا می شود و انشاالله با اجرای دقیق و درست آن مدیران و مسئولین انقلابی را تحویل جامعه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه پست های مدیریتی کشور باید در دست انقلابیون و دلسوزان این نظام و انقلاب باشد گفت: اگر مدیران ما انقلابی و جهادی باشند نباید وضعیت اقتصاد ما اینگونه باشد کشور ما ظرفیت و پتانسیل های انسانی و طبیعی بسیار زیادی دارد که اگر به خوبی از این ظرفیت ها استفاده شود تحولی بزرگ در پیشرفت و آبادانی کشور شاهد خواهیم بود.

در پایان فرمانده سپاه ناحیه میناب از همه مربیان،مدیران مدارس،روحانیون و هیئت امنای مساجد،فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و مربیان صالحین که در این طرح حضور فعال دارند تقدیر و تشکر کرد و مراسم با ضیافت افطاری به پایان رسید.

ارسال نظرات