شاعر جوان کاشمری در دیدار رمضانی جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر معظم انقلاب، سه کتاب از زندگی‌نامه دو سردار شهید کاشمری و خاطرات یک رزمنده مشهدی را تقدیم معظم‌له کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سعید تاج‌محمدی با ابراز خرسندی از سومین حضورش در محضر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: امسال نیز برای سومین سال در دیدار شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با مقام معظم رهبری در شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) محضر حضرت آقا رسیدم.

دبیر انجمن شعر تاک کاشمر با اشاره به اینکه شب گذشته فرصتی فراهم شد تا دقایقی با حضرت آقا صحبت کنم، یادآور شد: بر اساس وظیفه، سلام گرم بچه‌های انقلابی کاشمر را خدمت حضرت آقا رساندم و ایشان نیز ضمن سلام مخصوص فرمودند، امیدواریم فرصتی پیش بیاید تا در کاشمر حضور پیدا کنم.

وی بابیان اینکه سه کتاب از زندگی‌نامه دو سردار شهید کاشمر و یک کتاب از خاطرات رزمنده مشهدی تقدیم رهبر انقلاب کردم، یادآور شد: کتاب «خلاصه خوبی‌ها» روایت‌های زندگی سردار شهید علیرضا عاصمی از زبان مرضیه نبی‌اللهی نجف‌آبادی همسر این شهید است که به قلم طیبه مزینانی در ۲۲۸ صفحه به رشته تحریر درآمده است و کتاب «در حسرت یک آغوش» خاطرات شفاهی زهرا رحیمی همسر جانباز قطع نخاعی شهید سید محمد موسوی فرگی از ۳۴ سال پرستاری عاشقانه است که توسط سعیده زراعت کار به رشته تحریر در آمده است.

تاج‌محمدی ادامه داد: زمانی که کتاب «در حسرت یک آغوش» تقدیم شد، حضرت آقا جویای حال این جانباز شدند که خدمت‌شان عرض کردم ایشان شهید شدند.

وی بیان کرد: سومین کتاب با عنوان «از مشهد تا کاخ صدام» مربوط به خاطرات شفاهی آزاده سرافراز محمود رعیت‌نژاد بود که در ۳۱۱ صفحه و شامل چهار فصل جنگ و جوانی، اسارت و صدام، بهار قرآن و رهایی چاپ شده است.

این شاعر کاشمری با اشاره به اینکه در این دیدار شعرخوانی نداشتم، افزود: دیدار صمیمی و دوست‌داشتنی با، ولی امر مسلمین و رهبر فرزانه انقلاب همانند دو سال قبلی که توفیق حضور داشتم برایم جذاب و خاطره‌انگیز بود.

گفتنی است سعید تاج‌محمدی شاعر ۲۸ ساله کاشمری در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ در دیدار شاعران منتخب کشور با رهبر معظم انقلاب نیز حضورداشته است و در این دیدار‌ها نیز کتاب «کویر، تاک، ترنج» منتخبی از آثار شاعران کاشمر و کتاب «دیوان غزلیات ظهوری ترشیزی» از شعرای قرن دهم هجری کاشمر را تقدیم معظم له کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها