تحلیل فرمانده سپاه قدس گیلان ‌از پیشنهاد مذاکره آمریکا:

"سایه جنگ" اسم رمز گشایش دروازه مذاکرات است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشکیل مثلث ناامیدی، تحریم اقتصادی و مذاکره توسط دشمن برای ضربه به انقلاب گفت: ایجاد جو رسانه‌ای سایه جنگ برای گشایش دروازه مذاکرات به‌منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۸۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان اظهار داشت: محمود احمدی به‌عنوان مسئول این سازمان در گیلان همواره پاسداری بسیار انقلابی و خدمتگزار بوده و عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وضعیت موجود کشور خاطرنشان کرد: ما باید همواره اطلاع داشته باشیم که دشمن چه نقشه‌ای برای تقابل با انقلاب اسلامی دارد بنابراین دشمن باید دائماً رصد شود البته سپاه پاسداران نیز تمام تهدیدات داخلی و خارجی کشور را دائماً رصد می‌کند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه دشمن در 3 جهت و با تمام قدرت در حال تقابل با انقلاب اسلامی است ابراز داشت: دشمنان تصور می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران نیز مانند برخی انقلاب‌های جهانی دچار انحراف می‌شود اما بر خلاف تصور آنان، این انقلاب تمام موانع را یکی پس از دیگر رد کرد.

وی انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان تأثیرگذارترین حرکت جهانی قلمداد کرد و افزود: نظام سلطه غرب با استفاده از ثروت و قدرت دیپلماسی اروپایی، مدل داعش را در منطقه خاورمیانه به وجود آورد و آنان را نیز آموزش دادند تا از این طریق جلوی پیشروی انقلاب اسلامی ایران را بگیرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان با تمام توان خود برای تقابل با انقلاب اسلامی آمدند اما شکست خوردند عنوان کرد: امروز تمام شاهرگ‌های حیاتی دنیا در دست ما قرار دارد که اگر اراده کنیم، ضربه سنگینی به دشمن وارد می‌شود و نابودی‌اش را به دنبال دارد.

سردار عبدالله‌پور، صهیونیست و اروپایی‌ها را به‌عنوان نوکری که در اختیار آمریکاست دانست و اظهار داشت: دشمن امروز دیگر متوجه شده که همه سنگرهای خود را از دست داده اما همچنان در حال طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی بر علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: برخی از سران عرب که امروز خود را خادمان کعبه می‌دانند و از دین حرف می‌زنند و مشکل ثروت و پول هم ندارند اما در جبهه نظام سلطه و آمریکا هستند و در طول 5 سال اخیر بسیاری از غیرنظامیان، کودکان و زنان یمن را به خاک و خون کشیدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان در راستای جلوگیری از صدور انقلاب دائماً در حال پدافند بر علیه نظام اسلامی ایران هستند گفت: تشکیل تمدن بزرگ اسلامی از اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده و پرچم این انقلاب به زودی در دستان حضرت ولی‌عصر(عج) قرار می‌گیرد.

وی حضور پرشور و فعالانه مردم در عرصه‌های مختلف با وجود فشارهای سخت اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در راهپیمایی سال گذشته شاهد بودیم که مردم با وجود شرایط سخت اقتصادی و فشارهای موجود اما بسیار پر شور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و این مساله جزء معجزات ارزشمند است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمن در بیش از 250 شبکه فارسی‌زبان در حال تهاجم علیه این نظام و انقلاب است خاطرنشان کرد: دشمن با تحرکات و فعالیت‌های مختلف در این شبکه‌های فارسی‌زبان در حقیقت به دنبال به انحراف کشاندن ذهن جوانان و مردم ایران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، بسیج را عصاره این ملت دانست و ابراز داشت: افراد بسیجی در طول 40 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد همواره بدون اینکه مبلغی دریافت کنند همچنان جهت حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حرکت و فعالیت کردند و گاهی با بی‌مهری و بی‌احترامی‌هایی نیز روبه‌رو بودند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمنان برای تقابل با انقلاب اسلامی در 3 جهت حرکت می‌کنند افزود: ایجاد یأس و ناامیدی در مردم ایران یکی از طرح‌های دشمن است اما رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها با مدیریت حکیمانه خود بسیاری از طرح‌های دشمن را از بین بردند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت افزایش وحدت ملت ایران بر ضد طرح‌های دشمنان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در فاصله 800 کیلومتری ما بودند اما جرأت نزدیک شدن و آسیب‌زدن به ما را نداشتند چون از قدرت نظامی و موشک‌های ایران اطلاع دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تعدادی از جوانان امروز از جوانان دهه 60 هم چند قدم جلوترند اظهار داشت: همگان شاهد بودند که جوانان مدافع حرم از زندگی و خانواده خویش به راحتی گذشتند و به سرعت به جبهه جهاد و مبارزه با باطل شتافتند.

وی با اشاره بر اینکه کوبیدن بر طبل مذاکرات در حقیقت سومین طرح دشمن برای تقابل با این نظام و انقلاب اسلامی است گفت: دشمن امروز با اقدامات خود در راستای ایجاد فضای دوقطبی تلاش می‌کند که از این طریق ایران راه مذاکره را انتخاب کند اما سلاح ما در مقابل پیشنهاد مذاکره دشمن، مقاومت است.

سردار عبدالله‌پور بسیج ادارات استان گیلان را مظهر مبارزه با فساد دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی‌ها همواره طی یک جریان انقلابی به دنبال مبارزه با فساد هستند و مساله اِشراف اطلاعات برای مبارزه با فساد بسیار اهمیت دارد چون فاسدان از شیوه‌های مختلفی برای ایجاد فساد استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان اهمیت نشر اندیشه‌های پاک اسلامی را در ادارات استان مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بسیج ادارات مانع فعالیت مدیریت نیست بلکه کمک‌حال مدیریت آن سازمان جهت حل مشکلات مختلف است.

به گزارش بسیج، در این مراسم سرهنگ عباس حسینی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان معرفی شد و از زحمات ارزشمند سرهنگ محمود احمدی مسئول سابق این سازمان تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار