فرماندار اراک از پرداخت حقوق اسفند ماه کارگران در امروز خبر داد و گفت: قول دادند که فردا نیز به‌صورت علی‌الحساب ۲.۵ میلیون از حقوق فروردین‌ماه را به همه پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین بختیاری فرماندار اراک در خصوص تجمع اعتراضی کارگران آذرآب در جمع خبرنگاران گفت: دلیل تجمع اعتراضی کارگران هپکو عدم پرداخت حقوق اسفند و فروردین ماه بوده است.

وی با بیان اینکه قرار بوده حقوق این دو ماه تا پایان اردیبهشت پرداخت شود افزود: از دو هفته قبل با توجه به اینکه مسئولین شرکت چنین قراری گذاشته بودند جلساتی با نمایندگان کارگران در حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری برگزار شد و هیئت‌مدیره و مدیرعامل در کمیسیون کارگری و شورای تأمین دعوت شدند.

فرماندار اراک تأکید مسئولین استانی برای پرداخت حقوق در وقت تعیین شده را از مهمترین نتایج این جلسات دانست و گفت: همچنین در این جلسه تأکید شد که مدیر عامل و هیئت مدیره به وعده های خودشان عمل کنند.

بختیاری با بیان اینکه در جلسه شورای تأمین و جلسه کمیسیون کارگری ،  هیئت‌مدیره و مدیرعامل متعهد شدند که تا روزهای اولیه خرداد حقوق اسفند و فروردین را پرداخت کنند افزود: هم اکنون حقوق اسفندماه کارگران آذر آب امروز پرداخت شد و قول دادند که فردا نیز به‌صورت علی‌الحساب ۲.۵ میلیون از حقوق فروردین‌ماه را به همه پرداخت کنند.

فرماندار اراک در خصوص پرداخت مابقی مطالبات نیز ادامه داد: در این خصوص پیگیری های لازم انجام شده و وعده داده اند که در سریعترین فرصت مطالبات پرداخت شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات