خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در سومین محفل انس با قرآن کارکنان سپاه میانه، برقراری عدالت را بزرگترین آرزوی شیعه در طول تاریخ اسلام عنوان کرد و گفت: اساسی ترین گزینه و نقطه مشترک تمامی حکومت های شیعی، تلاش برای برقراری عدالت است.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۰۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با مقایسه انقلاب اسلامی با حکومت حضرت علی(ع)، عدالت و حکومت معصومین بر جامعه را از نقاط مشترک این دو حکومت قلمداد کرد و اظهار داشت: پس از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) ما چیزی به اسم معصوم نداریم ولی تالی تلو معصوم داریم و حاکمان ما نایب معصوم بوده و اگر چه از عصمت ذاتی برخوردار نیستند اما با تقوا و اجتناب از گناه، خود را به مراتب بالایی از عصمت رسانیده اند.

وی با بیان اینکه حکومت بر اساس ظلم در حکومت نبوی و علوی معنا ندارد و حاکمیت ظالم و پذیرش ظلم در اسلام جایگاهی ندارد، انقلاب اسلامی را حکومتی پایه گذاری شده بر اساس و مبنای آموزه های دینی و اسلامی دانست و افزود: ولی فقیه ما فردی علوی صفت است و تمام تلاشش برقراری عدالت در جامعه و برخورداری یکسان همه آحاد ملت از مواهب جمهوری اسلامی و بیت المال مسلمین است.

  حجت الاسلام امیرنژاد قانون اساسی کشور را برگرفته از آیات قرآن و دستورات الهی دانست و اعتلای کلمه الله را بالاترین گزاره حکومت اسلامی عنوان کرد.

 وی فریفته شدن به ثروت و مقام و در پی آن شهوترانی و عیاشی را آفت مهلکی بر دینداری دانست و در مقام تمثیل گفت: نمونه بارز این افراد فریب خورده و خود فروخته؛ عمروعاص اولین فاتح بیت المقدس، زبیر(سیف الاسلام)، طلحه (طلحه الخیر)، و سعد ابن ابی وقاص از سرداران فاتح ایران هستند که با تمام تلاش ها و مجاهدت هایی که در راه اسلام کرده بودند، نتوانستند در برابر شیطان و نفس خود مقاومت کنند.

   در سالروز خجسته میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، سومین محفل انس با قرآن کریم با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات