فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: اینکه بسیجی در اداره ها باید نمودی از شهید زین الدین ها باشد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۱۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده  سپاه ناحیه اراک در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات حوزه شهید رجایی (ره) با اشاره به عملکرد دستگاه های دولتی استان مرکزی در خدمت رسانی به مناطق سیل زده گفت: سیل باعث ایجاد یک نقطه همگرایی در کشور شد دستگاه های اجرائی با عملکردشان در این صحنه خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر هرکس با هر توانی به میدان خدمت رسانی آمد افزود: همه دست در دست یکدیگر دادیم تا توانستیم این حجم از خدمت رسانی را به مردم انجام دهیم و در تاریخ چنین حماسه ای از حضور مردم تکرار نشده است.

فرمانده  سپاه ناحیه اراک تمام تهدیدات دشمن در موضوع سیل را با حضور مردم خنثی دیده دانست و گفت: اتحاد و وحدت مردم برای خدمت به همشهریان و هموطنان خودشان تمام توطئه ها و نقشه های دشمن را در نطفه خفه کرد.

سرهنگ پاسدار عسگری  با اشاره به برنامه های دیگری که دستگاه ها نقش موثر تری دارند افزود: در برنامه های راهیان نور و سالگرد ارتحال امام لازم است اتحاد و وحدت بین دستگاه های دولتی ایجاد شود چرا که انقلاب هرچه دارد از امام و شهدا است.

وی با انتقاد از کسانی که جایگاه خود را فراموش کرده اند گفت: از بسیج ادارات این انتظار را می رود که جایگاه برخی از مدیران را به آنها یادآوری کند و در واقع بسیج باید همیشه در صحنه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تأکید بر اینکه بسیجی در اداره ها باید نمودی از شهید زین الدین ها باشد افزود: بسیجیان در ادارات باید الگو و نمونه برای سایر کارمندان و مدیران باشد و اگر این الگوپذیری انجام شود طی مدت زمان به جامعه منتقل خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عسگری   بسیجیان را وارث خون شهدا خواند و بیان داشت: بسیجیان می خواهند پیام شهدا را به نسل آینده منتقل کنند و وظیفه مهم آنها پاسداری از ارزش های انقلاب است و به هیچ وجه نباید خود را درگیر کارهای روزمره و حاشیه ای کنند.

وی با اشاره به سند انتظار از بسیجیان تصریح کرد: تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی در ادارات باید مورد توجه بسیج کارمندان باشد و این سند انتظار دقیقا در این راستا ابلاغ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: بسیج در هر صحنه ای که نیاز باشد حضور پیدا می کند و در طول انقلاب اسلامی بسیاری از برنامه های بسیج توانسته توطئه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کند و یکی از طرح های آینده مهم بسیج "طرح روشنایی" است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات