فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم عنوان کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاتم گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت در برابر دشمنان و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۴۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه برنامه ریزی سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) وروز جهانی قدس، گفت: اندیشه‌های گهربار امام راحل و خط مشی ایشان برای همیشه که رمز توسعه و غلبه بر دشمنان است باید جاودانه بماند.

وی افزود: آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به نظام استفاده کرده اند به واسطه اتحاد و همبستگی مردم شکست خورده‌اند در دوران انقلاب و دفاع مقدس و بعد آن همیشه مردم ایستادگی و مقاومت خود را با تاسی از فرامین امام راحل و رهبری در مقابل دشمنان نشان داده اند و فشار‌های اقتصادی هم نخواهد توانست اراده مردم را سست کند.

فتح خرمشهر آیینه‌ی تمام نمای دفاع مقدس

سرهنگ باقری به آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و بیان کرد: فتح خرمشهر آیینه‌ی تمام نمای دفاع مقدس بود که همچون تکرار انقلاب، عواطف و احساسات مردم ایران در راستای همدلی و وحدت را برانگیخت و تقویت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاتم در بخش دیگری از سخنانش به مراسم روز قدس اشاره کرد و افزود: روز قدس از یادگار‌های ارزشمند و تاریخی حضرت امام است تا روز آزاد سازی قدس شریف به فضل الهی ادامه خواهد داشت روز قدس جلوه‌ای از استکبار ستیزی است که حضرت امام آن را یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی خوانده است.

سرهنگ باقری بر هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات پیشرو تاکید کرد و آزین بندی سطح شهر به مناسبت آزادسازی خرمشهر، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی قبور شهدا از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج خاتم در روز سوم خرداد ماه است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات