فرماندار خاتم خواستار شد:

روابط عمومی‌ها عملکرد ادارات را به اگاهی مردم برسانند / عدم ارتباط با مردم حلقه گم شده روابط عمومی هاست

فرماندار شهرستان خاتم در دیدار با مسیولین روابط عمومی ادارات شهرستان خواستار انتقال و اطلاع رسانی عملکرد ادارات به جامعه شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۴۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی نشست روابط عمومی ادارات هرات با فرماندار برگزار شد.
فرماندار شهرستان خاتم در ابتدای این مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام را تبریک گفت.
وی در ادامه با اشاره به هفته روابط عمومی و ارتباطات به وظایف خطیر روابط عمومی‌ها اشاره کرد.
مهندس فرجام فاضلی در ادامه از روابط عمومی به عنوان قلب تپنده یک نهاد نام برد و انرا پل ارتباطی بین مردم و مسیولین دانست.
وی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل ساله بعد از انقلاب بر لزوم انتقال و بازتاب فعالیت‌های صورت گرفته در ادارات شهرستان تاکید کرد و این امر را به عنوان یک وظیفه برای روابط عمومی‌ها دانست.
مهندس فرجام فاضلی در ادامه با بیان اینکه عدم ارتباط با مردم حلقه گم شده روابط عمومی هاست به ظرفیت‌های فضای مجازی در انتشار عملکرد‌ها و فعالیت‌های ادارات اشاره کرد.
فرماندار خاتم در بخش دیگری از سخنان خود مدیری را توانمند دانست که بتواند در شرایط بحرانی مدیریت کند به انتخابات پیش رو اشاره کرد و خاطر نشان کرد:
اگاهی مردم و جامعه از عملکرد ادارات زمینه همدلی، حضور و همبستگی در صحنه‌های مختلف اجتماعی را به دنبال خواهد داشت از روابط عمومی ادارات خواست تا با تمام توان در انتقال فعالیت‌های ادارات به جامعه تلاش کنند.
وی در ادامه به رعایت اصول خبرنگاری و اخلاق رسانه‌ای اشاره کرد و افزود اطلاع رسانی باید در رأس فعالیت روابط عمومی‌ها باشد.
اشاره به فرصت‌ها و اسیب‌های فضای مجازی و استفاده حداکثری از این ظرفیت در امر روابط عمومی از دیگر مباحثی بود که فرماندار خاتم بدان اشاره کرد.
در پایان مراسم از روابط عمومی‌های فعال ادارات تجلیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار