معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن در زمینه‌های اقتصادی گفت: در حال حاضر در شرایط دفاع مقدس اقتصادی قرار داریم و برون‌رفت از این مشکلات با اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۲۵۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور عصر امروز در آئین تکریم و معارفه جانشین سپاه شهرستان رودبار اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای رویش‌های ارزشمندی بوده و دستاوردهای مثبت و اثرگذاری داشته است.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: آزادسازی خرمشهر از روزهای درخشان انقلاب اسلامی بوده و این روزها یادآور خاطرات تلخ و شیرین بسیار است که حاصل زحمات ایثارگران، شهدا و جانبازان بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شرایط سخت دوران جنگ گفت: پیروزی هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر از گشایش الهی و همچنین ایمان، تقوا و مجاهدت رزمندگان بود که دست دشمن را از خاک کشور دور کرد.

مصطفی پور با بیان اینکه نظام اسلامی پاسدار دین الهی است تصریح کرد: در چهار دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی پیروزی‌های چشمگیری در نظام اسلامی صورت گرفته که نشات گرفته از الهی، ولایی و تقوایی بودن انقلاب است.

وی با اشاره به بسیج جهانی علیه نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: درحالی‌که تمام دنیا با انقلاب اسلامی وارد جنگ شده بودند اما با رهبری امام راحل و شهامت و مجاهدت رزمندگان در جنگ پیروز شدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور اثرگذار مردم درصحنه‌های مختلف گفت: اتحاد، همدلی و حمایت مردم و امت با امام و رهبری موجب پیروزی در عرصه‌های مختلف شده است.

مصطفی پور با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن در زمینه‌های اقتصادی اذعان کرد: در حال حاضر در شرایط دفاع مقدس اقتصادی قرار داریم و برون‌رفت از این مشکلات با اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی صورت می‌گیرد.

سپاه مروج صفا و صمیمیت در جامعه است

فرمانده سپاه شهرستان رودبار نیز در آئین تکریم و معارفه جانشین سپاه این شهرستان، اظهار کرد: سپاه مروج صفا و صمیمیت در جامعه بوده و این مهم باوجود پاسداران خدوم و پاک تحقق‌یافته است.

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح با اشاره به پتانسیل‌های بسیجیان و پاسداران شهرستان گفت: بسیجیان شهرستان قابلیت فرماندهی حوزه‌های مقاومت رادارند و که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ محمد تابع، سرهنگ دوم پاسدار مسیب محمدجانی به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه شهرستان رودبار منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات